عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳
همزمان با میلاد حضرت زهرا(س):
«به کوتاهی آه، به بلندای ماه»، روایت داستانی زندگی حضرت زهرا(س)، همزمان با سالروز میلاد مبارک بانوی دو عالم، توسط نشر قدیانی بازچاپ شد.
عقیق: چاپ دوم «به کوتاهی آه، به بلندای ماه» هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه(س)،  توسط نشر قدیانی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

»به کوتاهی آه، به بلندای ماه» اثری تحقیقی - تألیفی به شمار می‌آید که سیدعلی موسوی گرمارودی در آن به بخش‌هایی از زندگی این بانوی گرانقدر اسلام پرداخته است.

یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب نحوه‌ تألیف آن است. متن اصلی اثر به روش «داستان پیامبران» نوشته شده است. گرمارودی مباحثی تاریخی را با  چند پی‌نگاشت با قلمی پژوهشی به همراه 9 داستان‌واره آورده است. داستان‌واره‌ها در توضیح مطالب اصلی کتاب و برای درک بهتر مخاطب نوشته شده‌اند.

بنا بر گفته گرمارودی مهمترین هدف وی از نگارش این کتاب آشنایی جوانان با سیره حضرت فاطمه(س)، آن هم در شرایطی است که مخاطبان امروز در میان انواع و اقسام وسائل ارتباط جمعی احاطه شده‌اند. رسانه‌هایی که هر یک با اهداف از پیش تعیین شده‌ای به شکل‌دهی افکار عمومی مشغول هستند. چاپ دوم این کتاب هم‌زمان با فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) در 248 صفحه و با قیمت 9500 تومان وارد بازار کتاب شده است.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین