عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳
اینفوگرافی «رضوانه» با موضوع سبک زندگی فاطمی به مناسبت سالروز ولادت ام‌الائمه(س) همراه با رویدادهای زندگی حضرت زهرا(س) منتشر شد.

عقیق: همزمان با سالروز ولادت برترین بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) اینفوگرافی »رضوانه» با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا(س) به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران تولید شد.

در این اینفوگرافی درباره سبک زندگی فاطمی به مواردی نظیر انتخاب نام نیکو برای فرزندان، بازی کودکان و نقش آن در زندگی واقعی، مهرورزی و محبت، بی‌تفاوت نبودن در مورد آموزش‌های دینی، ادب رفتاری والدین و نقش آن در تربیت فرزندان، فداکاری برای مدیریت خانواده و در نهایت خداشناسی والدین و نقش آن در تربیت فرزندان اشاره شده است.

اشاره‌ای اجمالی به شناسنامه حضرت(س) نظیر معنی لغوی نام‌ها، کنیه‌ها و والدین ایشان صورت گرفته است، در کنار آن رویدهای زندگی فاطمی از ولادت تا شهادت به صورت گذرا پرداخته شده است.

به گزارش فارس، در اینفوگرافی رضوانه مسابقه پیامکی نیز وجود دارد که عدد گزینه‌های صحیح را به ترتیب از چپ به راست به سامانه 30002731 تا روز جمعه 12 اردیبهشت ماه پیامک کنند که به قید قرعه به چهل نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند، در سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) جوایزی اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت این اینفوگرافی و سؤالات مسابقه می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین