عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲

عقیق: رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه باید قرآن را علم بدانیم و در توجه به آن کوتاهی نکنیم، ابراز داشت: در این کتاب آسمانی چند میلیون رساله دکترا وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه تمام کلمات قرآن شکل علمی دارد، عنوان داشت: اهل بیت(ع (مظلوم هستند به طوری که نهج‌البلاغه در قم و نجف نیز کمیاب است که این موارد نیز باید مورد توجه واقع شود.

قرائتی با تأکید بر لزوم بکارگیری بودجه زکات در برنامه‌ریزی‌ها، تأکید کرد: همدان در دستیابی به این اهداف پایلوت کشور شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به آثار زکات در جامعه، افزود: عید نوروز در راه است و باید این عید را مبارک بدانید به این معنا که به صله رحم توجه بیشتری داشته باشید.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ابراز داشت: باید دختران و پسران را برای ازدواج شناسایی کنید و گره‌های اقتصادی را در برنامه‌ها مورد توجه قرار دهید.

وی خطاب به طلاب اذعان داشت: شما باید علم‌آموزی را مورد توجه ویژه‌ای قرار دهید و تنها نباید به سخنرانی صرف اکتفا کرد بلکه باید به حل مشکلات جامعه نیز توجه داشت.

قرائتی با بیان اینکه طلاب تنها نباید به خواندن روزنامه و مجلات و تماشای فیلم اکتفا کنند، ابراز داشت: مادامی که نهج‌البلاغه و احکام در دستان شما است از این منابع عظیم بهره بگیرید.

وی با بیان اینکه 800 آیه و حدیث در مورد معماری و شهرسازی وجود دارد، عنوان کرد: به این موارد نیز باید توجه ویژه‌ای داشت زیرا هر 40 سال یک‌سوم از پول مملکت در قبال خانه‌سازی هدر می‌رود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر لزوم توجه به دین در مباحث علمی و دانشگاهی نیز افزود: باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد.

وی ادامه داد: باید توجه به زکات و مباحث تفسیری را مورد توجه قرار داد و با نهج‌البلاغه و قرآن را انس گرفت.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین