عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
شهر مقدس قم در سالروز رحلت اخت الرضا حضرت معصومه سلام الله علیها سوگوار است. بارگاه منور رضوی هم در سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) سیاهپوش است.

عقیق: بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)، میزبان زائران و مجاورانی است که با قلبی آکنده از حزن و اندوه برای عرض تسلیت رحلت جانگداز بانوی کرامت به این مکان مقدس آمده اند و به عزاداری می‌پردازند.

مراسم پیاده‌روی خادمان کریمه اهل‌بیت(ع) از ساعت 10 امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی در جمع خادمان آستان مقدس در کانون فرهنگی امام خمینی(ره)، آغاز شده و ساعت 10:30 دسته عزاداری خادمان و ارادتمندان به حضرت معصومه(س) به سمت حرم مطهر حرکت کرده اند.

قرار است پیش ازظهر امروز هم مراسم سوگواری رحلت اخت الرضا در حرم کریمه اهل‌بیت(س)، با حضور خیل عظیم عزادران و سخنرانی آیت‌الله العظمی نوری همدانی و مداحی حاج حسن شالبافان در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شود.

بمناسبت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دروس حوزه‌های علمیه قم تعطیل است و مراسم سوگواری در بیوت مراجع برگزار می‌شود.

مشهد الرضا در روز وفات حضرت معصومه(س) غرق در عزا و ماتم است.

بارگاه منور رضوی هم در سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) سیاهپوش است. صحن‌های حرم مطهر رضوی مملو از زائرانی که برای عرض تسلیت وفات خواهر بزرگوار مولایشان به محضر ایشان آمده اند.

به همین مناسبت امروز ویژه برنامه هایی به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) از جمله مدیحه سرایی و نوحه خوانی در حرم مطهر برپاست. همچنین به همین مناسبت مراسم سخنرانی آیت الله علم الهدی در رواق امام خمینی(ره) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین