عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
حجت‌الاسلام جاودان در جلسه درس اخلاق خود تأکید کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را واجب بدانید. از همان واجبات سیاسی. واجب بدانید که حضور پیدا کنید، ولو ۱۰ دقیقه. خودتان را به آن جمع برسانید که دیده شوید.

عقیق:حجت‌الاسلام و المسلمین جاودان، از شاگردان آیت‌الله حق‌شناس و از اساتید اخلاق تهران در پایان جلسه اخلاق خود بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و آن را از واجبات سیاسی برشمرد.
وی افزود: راهپیمایی بیست و دوم بهمن را واجب بدانید. از همان واجبات سیاسی. واجب بدانید که حضور پیدا کنید، ولو 10 دقیقه. خودتان را به آن جمع برسانید که دیده شوید. باور کنید که اینهایی که آنجا دیده می شوند، یک جایی در آن دنیا حساب می شود. باور کنید حساب می‌شود. آن که نمی‌آید هم حساب می‌شود. یک جایی در آن دنیا حساب می‌شود. ما یک جهان را در برابر خودمان داریم. بحثش را عرض کرده ام. یک جهان مقابل ماست. چشم آنها به این است که ببینند شماها، بالخصوص شما جوان ها، هستید یا نیستید. ببینید ترکیه یک مرکز بزرگ ارتش آمریکاست. بحرین یک مرکز بزرگ ارتش آمریکاست. پاکستان، افغانستان، عراق. ببینید تمام اطراف ما در محاصره است. وقتی شما حضور پیدا می کنید، در مقابله با این است. ما هنوز ایستاده ایم. فقط شرکت کنید. کاری ندارد. ده دقیقه، یک ربع. خود بنده هم اگر توانایی داشته باشم معمولا تا یک فاصله نزدیکی را با ماشین می‌روم و یک مقداری را حتی ممکن است با موتور بروم. چون من دیگر نمی‌توانم مقدار زیاد پیاده راه بروم. بعد هم می‌روم در جمعیت یک گوشه‌ای مینشینم.

 

منبع:مشرق

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین