عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
برگزار می شود؛
چهارمين مسابقه از اين زاويه با عنوان «گنبد بهشت» ويژه تمامي دانشگاهياني كه به عمره مشرف شده اند؛ در شبكه اجتماعي زمزم برگزار مي‌شود.

عقیق: بيژن لطفي مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با تبريك ايام ميلاد پربركت پيامبر اكرم(ص) و هم چنين هفته وحدت گفت: ستاد عمره در ادامه سلسله مسابقات از اين زاويه چهارمين دوره از اين مسابقات را با عنوان مسابقه عكاسي «گنبد بهشت» برگزار مي‌كند.
وي افزود: تمامي دانشگاهياني كه تاكنون به عمره مفرده مشرف شده اند، مي‌توانند جهت شركت در اين مسابقه عكس‌هاي خود كه از گنبد سبز مسجدالنبي گرفته اند را در گروه «خضرا» كه در شبكه اجتماعي زمزم ايجاد شده بارگذاري كنند.
لطفي گفت: متقاضيان شركت در اين مسابقه بعد از ورود به شبكه اجتماعي زمزم در قسمت همه گروهها كلمه خضرا را جستجو كرده و بعد از پيدا كردن گروه خضرا به روي قسمت عضويت كليك كنند. بعد از عضويت در گروه خضرا عكسي كه مي‌خواهند در مسابقه شركت داده شود را در اين گروه منتشر نمايند.
وي ادامه داد: تنها محدوديت اين مسابقه موضوع آن بوده كه مي‌بايست حتما در عكس‌هاي ارسال شده تصوير گنبد مبارك حضرت رسول (ص) وجود داشته باشد؛ در غير اين صورت عكس‌هاي ارسالي در مسابقه شركت داده نخواهد شد.
لطفي گفت: با توجه به اصل اعتماد كه به دانشگاهيان عمره گزار شده است؛ بديهي است همه عكس هايي كه در اين گروه منتشر مي‌شوند بايد توسط خود شخص منتشر كننده گرفته شده باشد.
وي افزود: عمره گزاران از ۲۲ دي ماه لغايت ۱۲ بهمن ماه فرصت دارند جهت شركت در مسابقه عكس‌هاي خود را در شبكه اجتماعي زمزم بارگذاري كنند.
به برترين عكس ارسال شده در اين مسابقه يك سهميه عمره و جوايز نفيس و ارزنده اي تعلق خواهد گرفت.


منبع:جام

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین