عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
ستاد اقامه نماز استان تهران،‌ از آغاز به كار كتابخانه تخصصي نماز در استان تهران خبرداد.
عقیق:عليزاده كارشناس فرهنگي ستاد اقامه نماز استان تهران گفت: كتابخانه تخصصي نماز در استان تهران با هدف پاسخگويي نماز در استان تهران با هدف پاسخگويي به نياز پژوهشگران و علاقمندان به مطالعه،‌ تحقيق و پژوهش در حوزه و موضوع‌هاي مختلف نماز راه‌اندازي مي‌شود. 

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: حدود هزار و 400 عنوان كتاب با موضوع‌هاي مختلف از جمله فلسفه نماز،‌ آثار نماز و آداب نماز در اين كتابخانه به پژوهشگران و علاقمندان به مطالعه،‌ تحقيق و پژوهش درخصوص نماز ارائه خواهد شد. 

عليزاده با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح ستاد اقامه نماز كشور،‌ مسئولان فرهنگي استان تهران،‌ ناشران کتب نماز و ستاد اقامه نماز استان تهران مشاركت و همكاري دارند. 

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت:  فراخوان 80 ناشر در حوزه نماز،‌ مشاركت 20 ناشر از اين 80 ناشر با ارائه آثار خود با موضوع‌هاي فلسفه نماز،‌ آثار نماز و آداب نماز،‌ ارائه هزار و 400 عنوان كتاب در حوزه نماز در نمايشگاه تخصصي نماز از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
عليزاده در پايان با اشاره به اجراي اين طرح افزود: پژوهشگران و علاقمندان به مطالعه،‌ تحقيق و پژوهش در كتابخانه تخصصي نماز استان تهران مي‌توانند هر روز به جز روزهاي پنجشنبه و تعطيل از ساعت 8 تا 12 صبح و 14 تا 16،  روزهاي زوج ويژه بانوان،‌ روزهاي فرد ويژه آقايان به ساختمان استان اقامه نماز استان تهران به نشاني خيابان فلسطين شمالي،‌ خيابان ايتاليا،‌ وربروي بيمارستان شهيد مصطفي خميني پلاك 42 مراجعه كنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین