عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
دبیر سومین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از برگزاری مراسم اختتامیه این کنگره در روز هفتم آذرماه در بندرعباس خبر داد و گفت: در این مراسم از ۱۵ مقاله برتر تقدیر به عمل می آید.
عقیق: علی علامه زاده، دبیر سومین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از معرفی 15 مقاله برتر در کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: در مجموع 112 مقاله توسط صاحب نظران حوزه و دانشگاه مورد داوری قرار گرفت که در روز برگزاری اختتامیه مقالات برتر ارایه خواهد شد.

وی بیان کرد: سبک زندگی از دیدگاه امام سجاد(ع)، قرآن در صحیفه سجادیه و بهداشت معنوی در صحیفه سجادیه عنوان موضوعات این مقالات را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه کارهای مقدماتی برگزاری این کنگره اعم از انتشار فراخوان و برگزاری کارگاه های آموزشی از ابتدای سال آغاز شد، افزود: این کنگره در سومین سال متوالی با محوریت مباحث امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه و حضور حدود 600 اندیشمند داخلی و صاحب نظرانی از کشورهای عمان، عراق و فلسطین برگزار می شود.

دبیر سومین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ادامه داد: حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری میهمان ویژه مراسم اختتامیه این کنگره است که به ایراد سخن می پردازد. 

این کنگره با مشارکت، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری هرمزگان و نیز دبیرخانه جشنواره بزرگ جوانان مساجدکشور برگزار می شود.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین