عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
سومین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) هفتم آذر ماه با پیام آیت‌الله مکارم شیرازی در بندرعباس به کار خود پایان می‌دهد.

کنگره امام سجادعقیق: حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان، مسؤل کمیته علمی کنگره امام سجاد (ع) ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این کنگره در سومین سال متوالی در استان هرمزگان با محوریت مباحث امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره در پنج بخش فراخوان مقاله از داخل و خارج از کشور داده است، افزود: بیش از 112 مقاله تاکنون برای ارائه در این کنگره ارسال شده که از این تعداد 15 مقاله برتر شناخته شده است.

حجت‌الاسلام لبخندان با اشاره به اینکه از سه کشور عراق، عمان و فلسطین مهمان خارجی به این کنگره می‌آید و آثارشان را قرائت خواهند کرد، یادآور شد: بسیاری از علمای اهل سنت و شیعه نیز برای حضور در همایش دعوت شده‌اند و نکته مهم برپایی این کنگره ایجاد وحدت بین امت اسلامی از علمای شیعه و سنی است.

وی متولی برای این کنگره را کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به شمار آورد و افزود: کنگره نظیر سال‌های قبل با پیام یکی از مراجع آغاز می‌شود که امسال پیام آیت‌الله مکارم شیرازی قرائت خواهد شد بین 450 تا 500 مهمان داخلی و خارجی و حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیرستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در این کنگره حضور خواهند شد.

سومین کنگره امام سجاد(ع) هفتم آذر ماه (25 محرم الحرام) همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در سالن شرکت گاز بندرعباس برگزار خواهد شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین