عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
ویژه‌برنامه‌های متنوعی از جمله «همای ولایت» همزمان با عید ولایت به صورت مستقیم از نجف اشرف بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

عقیق:شبکه قرآن و معارف سیما با تولید و پخش برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف مخاطبان خود را با مبانی الهی و همچنین آموزه‌های قرآنی مأنوس می‌سازد، بر همین اساس همزمان با عید غدیرخم این شبکه تلویزیونی ویژه‌ برنامه‌هایی را برای بینندگان درنظر گرفته است.

بنا بر این گزارش، در ویژه برنامه «عید آسمانی» که از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه دوم مهرماه، همزمان با عید ولایت به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، حجج‌السلام «کازرونی» و «واسعی» به عنوان کارشناسان برنامه به بیان فضائل حضرت علی(ع) و مباحثی درخصوص اهمیت عید غدیرخم می‌پردازند.

همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان «همای ولایت» که به صورت زنده از نجف اشرف تقدیم بینندگان می‌شود، ساعت 21 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه مذهبی حجج‌اسلام «صدیقی»‌، «ثمری»‌، «محدثی» و دیگر کارشناسان مذهبی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و همچنین نغماتی ویژه عید غدیرخم، بزرگترین عید شیعیان که در آن ولایت تثبیت شد، بر روی شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین