عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از انتقال ضریح مطهر امامزاده ابراهیم مجاب(ع) به کربلای معلی در اواخر ماه جاری خبر داد.
عقیق: سردار جمشید گودرزی در نشست مشترک مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در اراک، اظهار داشت: ساخت ضریح مطهر امامزاده ابراهیم مجاب(ع) طی دو سال گذشته توسط هنرمندان در اراک آغاز و اکنون در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات ساخت پایان یافته و تا اواخر مهر ماه پس از رونمایی به کربلا منتقل می‌شود.

معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این ستاد با شفاف سازی اطلاعات و انضباط مالی در راستای اعتماد سازی و جلب حمایت مردمی گام برمی‌دارد، خاطرنشان کرد: امروز ستاد بازسازی عتبات عالیات به موفقیت‌های بزرگی دست یافته که تمام این موفقیت‌ها به خاطر عنایت امامان معصوم(ع) است.

گودرزی، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی را از استان‌های برتر کشور در امر مشارکت در بازسازی پروژه‌ها معرفی کرد.

نائب رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی نیز از نصب یادمان ضریح مطهر امام حسین(ع) در دو شهر اراک و ساوه خبر داد.

ابوالقاسم مسافر بیان داشت: سال گذشته انتقال ضریح مطهر امام حسین(ع) به کربلای معلی با استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم شهرهای استان مرکزی به ویژه دو شهر اراک و ساوه مواجه شد، که این استقبال پرشکوه مسئولان ستاد بازسازی را بر آن داشت تا نسبت به نصب یادمان این ضریح مطهر در شهرهای ساوه و اراک اقدام کنند.

وی عنوان کرد: اخیراً فراخوان ساخت المان این میدان‌ها در اختیار هنرمندان و دوستداران اهل بیت(ع) قرار گذاشته شده و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری عملیات اجرایی این پروژه‌ها کلید خواهد خورد.

منبع: بی باک
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین