عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
حاج ابوذر روحی:
حاج ابوذر روحی گفت: در روزهای اخیر برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس در استان‌های مختلف از تصاویر گذشته خود با بنده در تبلیغات استفاده کردند که تلقی حمایت من از آن‌ها شده است. هرگونه حمایت از کاندیدایی را تکذیب می‌کنم.

عقیق: حاج ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) و خواننده سرود مشهور سلام فرمانده در گفت‌وگویی حمایت خود از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد و اظهارداشت: برخی از کاندیدهای سراسر کشور در اقدامی نابخردانه از تصاویر خود با بنده برای تبلیغات انتخابات استفاده کردند که شائبه حمایت من از آن‌ها ایجاد شده است.

ابوذر روحی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در تمام استان‌های کشور و شهرستان‌های تابعه برای اجرای مراسم حضور پیدا کرده است گفت: افراد ذی‌نفوذ و حتی اغلب مردم بخاطر محبتشان با بنده عکس گرفته و در فضای مجازی منتشر کردند اما در این ایام انتخابات، بداخلاقی‌های سیاسی صورت گرفته است که در بعضی از استان‌ها، کاندیداهایی از این تصاویر برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: این افراد تصاویر گذشته خود با با بنده را منتشر کرده‌اند و مدعی حمایت من از آنها شدند تا آرای مردمی بیشتری از این طریق در سبد خود داشته باشند.

حاج ابوذر روحی تصریح کرد: با توجه به این اتفاقات ناپسند در این ایام، ضمن تکذیب این موضوع، هرگونه حمایت از  فرد، افراد یا جریانات سیاسی را اساساً فاقد اعتبار می‌دانم و حق اقدام قانونی را هم برای خود محفوظ می‌دانم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین