عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد:
معاون امور استان‌ها،حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص)از راه دور همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

عقیق: حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۲۸ صفر سالروز رحلت و شهادت پیامبر اکرم (ص) از روزهای غم انگیز تاریخ اسلام است که باید در این روز با تمام وجود به یاد پیامبر اکرم (ص) بود و ادای احترام کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به مطلب فوق گفت: وظیفه همه مسلمانان است در روزی که به نام رسول گرامی اسلام است به عنوان محور جهان اسلام دل‌ها و قلب‌های مسلمانان و مؤمنان متوجه آن کانون رحمت الهی و واسطه فیض گردد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: بسیار مناسب است که در روز ۲۸ صفر در محافل، مجالس و مساجد مردم زائر پیامبر عظیم الشان اسلام باشند.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: لذا به همین منظور زیارت پیامبر اکرم (ص) از بعید (از راه دور) همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت رضا (ع) در مساجد و محافل عزای آن حضرت حتی در محافل خانگی قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام ز علما، مبلغین و مبلغات و مداحان اهل بیت (ع) خواست با اهتمام به این مهم و توجه دادن به روح زیارت در جهت عمق بخشیدن به پیوند امت با پیامبر و اهل‌بیت (ع) تلاش بیشتری نمایند.

وی همچنین از مواکبی که در مسیر و در مشهد مقدس پذیرای زائران میلیونی امام هشتم هستند تقدیر کرد و از حرکت زائرانی که ده‌ها کیلومتر را به عشق امام رضا (ع) به سوی مشهد مقدس پیاده روی دارند، تجلیل کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین