عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: ۷۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری مستقر می‌شوند و از جاماندگان پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

عقیق: علیرضا فخاری استاندار تهران در گفت‌وگویی در ری با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران اظهار کرد: ستاد اربعین استان تهران علاوه بر خدمات رسانی به زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا، برای برگزاری پیاده روی باشکوه اربعین حسینی(ع) در تهران برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: همانند سال‌های گذشته، پیاده روی اربعین حسینی(ع) در تهران، صبح روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری با حضور زائران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: شهرداری تهران و فرمانداری‌های تهران و ری از کلیه ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده روی استفاده خواهند کرد و برای این منظور تمهیدات لازم برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سایر خدمات اتخاذ شده است.

پیش‌بینی حضور ۴ میلیونی در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

فخاری با بیان اینکه امسال حضور بیش از ۴ میلیون نفر در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران پیش بینی می‌شود، افزود: با مشارکت سازمان‌های مختلف از جمله فراجا، تمهیدات امنیتی و ایمنی و پشتیبانی‌های لازم انجام می‌شود. 

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ موکب برای خدمات رسانی در مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد حدود ۷۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی مورد تایید قرار گرفته و در روز اربعین در مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد.

استاندار تهران در رابطه با تامین زیرساخت‌ها در شهرستان ری خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده در جلسات ستاد هماهنگی، شرکت واحد و سایر وسایل نقلیه شهرداری تهران برای حمل و نقل زائران اقدام خواهند کرد.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین