عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹
رونمایی از لوح فشرده «آیینه محراب» که دایرة‌المعارف تصویری مساجد تهران و برخی از مساجد برجسته ایران و جهان است در روز جهانی مسجد صورت می گیرد.

عقیق: حجت‌الاسلام حمید ‌آقایی، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از رونمایی از دایره المعارف تصویری مساجد بر جسته ایران همزمان با روز جهانی مسجد خبر داد و گفت: لوح فشرده «آیینه محراب»، دایرة‌المعارف تصویری مساجد تهران و برخی از مساجد برجسته ایران و جهان است. علاوه بر این لوح ‌فشرده «آیینه محراب» از کتاب جامع مقررات و قوانین مرتبط با مسجد رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: کتاب ٤٠٠ صفحه‌ای «قوانین و مقررات مرتبط با مساجد»، شامل اطلاعاتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی ایران در این حوزه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت و نهادهای مرجع قرآنی صورت گرفته که به صورت کتاب درآمده و قابل دسترسی برای ائمه جماعت، هیئت امنای مساجد و همچنین نهادهای فرهنگی مرتبط با حوزه فعالیت‌های مساجد است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پورتال مساجد خاطر نشان کرد: این پایگاه با هدف تامین محتوای مورد نیاز ائمه مساجد در مناسبت‌های مختلف و همچنین شبکه‌سازی در بین مساجد به منظور تبادل تجربیات و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها ایجاد شده است که در روز جهانی مسجد به عنوان پایگاه جامع محتوایی و الگویی معرفی می‌شود. این پورتال با نشانی اینترنتی www.masjed.ir که در روز ولادت حضرت زهرا(س) رونمایی شد، در دهه تکریم فعالیت‌اش پویاتر شد و در روز جهانی مسجد تکمیل می‌شود.


منبع: تهران پرس

212009


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین