عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
نماینده لبنان در مسابقات بین‌المللی قرآن‌:
نماینده لبنان در مسابقات بین‌المللی قرآن‌ گفت: باعث افتخار من است که در کشور ایران که از سردمداران جهاد و مقاومت است، حضور پیدا کردم.

عقیق: مهدی شمعونی نماینده کشور لبنان در رشته قرائت تحقیق چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی گفت: این اولین‌بار است که در مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران حضور دارم. پیش از این نیز در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در مشهد و جشنواره بین‌المللی «جامعة المصطفی(ص) العالمیه» در قم نیز شرکت کردم.

تعداد بازدید : 12
وی افزود: الحمدلله مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است. سطح شرکت‌کنندگان نیز بالا و نزدیک به همدیگر است و همین مسابقات را جذاب‌تر می‌کند. این نشان‌دهنده یک داوری و سنجش مناسب از سوی جمهوری اسلامی ایران است که توانسته شرکت‌کنندگان را به خوبی برگیزند.
 
من در لبنان نیز در مسابقات قرآنی بسیاری شرکت کردم اما مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم ایران قوت قلبی برای من و اهالی قرآن است.شمعونی بیان کرد: از برگزارکنندگان چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم. این باعث افتخار من است که در کشور ایران که از سردمداران جهاد و مقاومت است، حضور پیدا کردم. همانطور که علما و رهبران جبهه مقاومت به ویژه آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و سیّد حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان همواره نوید داده‌اند که نصرت الهی نزدیک است. من به عنوان یک قاری قرآن این را به خوبی می‌دانم که سنت‌های الهی تغییرناپذیر هستند و پیروزی اسلام قطعی است.
 
نماینده کشور لبنان در پیامی به مردم ایران تصریح کرد: «اِن‌شاءاَلله سَنُصَلّی في القُدس قَریبا» ان‌شاءالله به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران از پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد و تا پنجشنبه ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
 
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین