عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
در اولين ماه مبارك رمضان كه عارف بالله و سالك الي الله حضرت آيت الله خوشوقت در ميان ما نيستند، به همت مركز حفظ و نشر آثار اين عالم رباني، آثاري از او عرضه مي‌شود.
عقیق:  مجموعه آثاري از حضرت آيت الله خوشوقت در قالب دو لوح فشرده و يك كتاب امسال در نمايشگاه قرآن امسال قابل تهيه است.

اين آثار كه به همت موسسه فرهنگي هنري محبين صاحب الامر (ع) - مركز حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خوشوقت – منتشر شده است، در راهروی اصلی نمايشگاه قرآن ، بخش اساتید اخلاق عرضه مي‌شود.

"آثار روزه در تقوی"

"آثار روزه در تقوی" مجموعه سخنرانی‌ها و پرسش و پاسخ‌ها از حضرت آیت الله خوشوقت  است كه به صورت لوح فشرده انتشار يافته و در قالب تصویر و صوت در دسترس علاقه‌مندان است.

اين اثر شامل موضوعات و مطالب گوناگون اخلاقی و اسلامی است كه از جمله آنها "شرح دعای صحیفه سجادیه در استقبال و وداع با ماه مبارک رمضان"، "فلسفه روزه"، "احکام روزه و روزه‌دار"،‌ "ارتباط روزه با تقوا"،‌ "روزه واقعی و مراقبت بعد از ماه مبارک رمضان"، "بیش از 600 پرسش و پاسخ قرآنی،‌ اخلاقی،‌ اعتقادی،‌ تربیتی" و "مباحث مربوط به روزه به همراه عنوان‌بندی جداگانه هر سوال" است.

ارائه فهرست درختی جلسات به همراه امکان پخش هر کدام و همچنين جستجو در عناوین فهرست درختی جلسات از ديگر قابليت‌هاي اين لوح فشرده است.

لوح فشرده "رسم تقوی پیشگان" ديگر اثري است كه در نمايشگاه عرضه مي‌شود. برگزيده اي از سخنراني هاي آيت الله خوشوقت در دو محور كلي " شرح خطبه متقين" و مجموعه پرسش و پاسخ رمضان سال 1390 در اين لوح قابل دسترسي است.

ارائه فهرست درختی جلسات به همراه امکان پخش هر کدام و همچنين جستجو در عناوین فهرست درختی برنامه‌ها و جستجو در عناوين فهرست درختي برنامه ها از جمله امكانات اين لوح فشرده است.

اين لوح فشرده قابليت استفاده هم از طريق رايانه و هم دستگاه پخش فيلم را دارد.


یادنامه حضرت آیة الله خوشوقت نيز  با عنوان "سالك الي الله عزيز خدا" در سه فصل منتشر شده است.

علاقه‌مندان علاوه بر نمايشگاه كتاب مي‌توانند جهت تهیه محصولات فوق به وبگاه ww.sahebeamr.org بخش محصولات، مراجعه كنند.

 

 


منبع:رجا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین