عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
گردهمایی مبلغان قرآنی اعزامی در ماه محرم در سالن همایش های مجمع عالی تفسیر برگزار شد.
عقیق:گردهمایی «مبلغان حقایق قرآنی عاشورا» اعزامی در ماه محرم در مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش های مجمع عالی تفسیر برگزار شد.
گفتنی است مجمع عالی تفسیر ۱۰۰ مفسر در سراسر ایران و تعدادی مفسر بین المللی به نقاط مختلف آسیای دور، آسیای میانه و اروپای غربی و شرقی در ماه محرم اعزام می کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی میر کتولی رئیس مجمع عالی تفسیر با اشاره به اهمیت مساله قرآن در تبلیغ ابراز داشت: مبلغانی که با ارائه تفسیر و قرآن کریم به تبلیغ دین الهی می روند قطعا در عرصه تبلیغ دین موثر تر هستند.
وی تصریح کرد: تبیین حقایق قرآنی عاشورا از سوی مبلغان می تواند نقش بسزایی در تبیین معارف عاشورا و دانشگاه اسلام ساز امام حسین(ع) داشته باشد.
رئیس مجمع عالی تفسیر ابراز داشت: ما در جامعه امروزی مشکلات فراوانی داریم و حضور مبلغان در جامعه و بیان معارف قرآنی سبب کم شدن این مشکلات خواهد شد.
وی در پایان گفت : جامعه خلاصه در مسجد و محله ما نمی شود و دارای بعد گسترده ای است و مبلغ باید در ابعاد گسترده ای فعالیت داشته باشد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین