عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
رئیس سازمان حج و زیارت:
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عملیات انتقال حجاج از مکه به مدینه منوره و کشورمان آغاز شده است، گفت: تا پایان روز گذشته حدود ۶ هزار و ۵۰۰ حاجی ایرانی به مدینه اعزام شدند و ۴ هزار نفر نیز به کشورمان بازگشتند.
عقیق: امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف شدند که با اتمام ایام حج تمتع، انتقال حجاج از مکه مکرمه به مدینه منوره و همچنین کشورمان آغاز شد.

با این روند هر روز از تعداد حجاج حاضر در مکه مکرمه کاسته می‌شود به طوری که تا پایان روز گذشته بیش از ۱۰ هزار حاجی ایرانی از مکه مکرمه خارج شدند.

 

 

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پرواز حجاج به ایران آغاز شده است، گفت: خروج حجاج از مکه به مدینه منوره و کشورمان آغاز شده است و تا پایان روز گذشته حدود ۶ هزار و ۵۰۰ حاجی ایرانی از مکه به مدینه اعزام شدند و حدود ۴ هزار نفر نیز از مکه به کشورمان بازگشتند.

وی با بیان اینکه روند انتقال حجاج از مکه ادامه دارد، افزود: روزانه به طور میانگین بین ۳ تا ۴ هزار نفر از مکه خارج می‌شوند و هر روز بر تعداد خروجی‌های حجاج از مکه افزوده می‌شود که امیدواریم تا پایان این سفر، همه حجاج به سلامت به وطن برگردند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین