عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
رحیم آبفروش در مراسم افتتاحیه نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور عنوان کرد:
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر بر لزوم پی‌گیری مطالبات مردمی در هیأت‌های مذهبی تأکید کرد.
عقیق:به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، رحیم آبفروش امروز صبح در مراسم افتتاحیه نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که در قم در حال برگزاری است گفت: اجتماع خادمان هیآت کشور در قصر شیرین با محوریت خدمت‌گزاری به زلزله‌زدگان از شیرین‌ترین و مفیدترین اقداماتی بود که انجام شد.
وی افزود: پس از ماجرای تلخ زلزله، در لابه‌لای همه تلخی‌ها، برکات بسیاری نیز با حضور هیأت‌های حسینی به منصه ظهور رسید؛ در این عرصه جوانان هیأتی مناطق مختلف کشور با خدمات استثنایی خود از جمله ساخت خانه‌های روستایی برای مردم زلزله‌زده باعث شدند که گفتمان #خادم_هیأت_خادم_مردم تثبیت گردد.
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر اظهارکرد: اگر می‌خواهیم که عَلَم مطالبه برداریم، پیش از آن باید در حوزه خدمات اجتماعی به مردم گام برداریم؛ اگر این چنین نباشد، حرکات شیک اتوکشیده و بی‌خاصیتی شکل می‌گیرد و از طرفی اگر بحث خدمات به محرومان منجر به امر مطالبه‌گری نشود، به یک مدل حجتیه‌ای ختم خواهد شد، و اگر امر مطالبه‌گری عمیق و صحیح پیش نرود قطعاً به انحراف خواهد رفت؛ به همین خاطر یک اسلوب پیش‌بینی‌شده، منطقی و درستی با پیشبرد گفتمان خدمت‌رسانی شکل گرفت.
وی گفت: امروزه شاهد این مسأله هستیم که بچه‌های هیأتی در شهرهای مختلف مثل زنجان و آبادان و بندرعباس و اراک و... بحران‌ها و آسیب های بزرگ اجتماعی و مردمی را حل و رفع کردند؛ آب‌رسانی به مردم آبادان، ورود در وسط معرکه اعتراضات دی‌ماه، پی‌گیری مطالبات صیادان بندرعباس و... توسط همین هیأتی‌های دردمند انجام شد.
آبفروش یادآورشد: اگر هیأتی ‌ها و مذهبیون این دردها را فریاد نزنند و به داد مردم نرسند قطعا صدای آمریکا و بی بی سی خود را به بلندگوی مردم جا می زنند؛ امروز هیأتی‌ها و پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) باید علمدار جریان مطالبه‌گری باشند؛ این مسأله در دقیق‌ترین موقعیت طرح شده است و کاملا با چهل سالگی انقلاب و ایام محرم تطابق دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین