عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
در این دوره سه روزه که با هدف ارتقای سطح هنری هنرمندان برگزار می گردد، اساتید مسلم گرافیک کشور نظیر استاد مسعود نجابتی و استاد مهدی حاجی فریمانی با روش کارگاهی به انتقال تجربیات خود به هنرآموزان حاضر در دوره می پردازند.

عقیق:به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، ثبت نام چهارمین دوره کارگاه کاربردی خط در گرافیک با موضوع دست آزاد (handwriting) از 5 مرداد و از طریق سایت http://www.poster.1542.org/ آغاز شد. در این دوره سه روزه که با هدف ارتقای سطح هنری هنرمندان برگزار می گردد، اساتید مسلم گرافیک کشور نظیر استاد مسعود نجابتی و استاد مهدی حاجی فریمانی با روش کارگاهی به انتقال تجربیات خود به هنرآموزان حاضر در دوره می پردازند.


لازم به ذکر است که چهارمین دوره کاربردی خط در گرافیک در تاریخ 31 مرداد و 1و2 شهریور با حضور 80 هنرجو(با اولویت کسانی که در سوگواره های عکس و پوستر شرکت کرد اند) در شهر مقدس قم برگزار می گردد.

ضمناً این کارگاه در ادامه سلسه دوره های «خط در گرافیک» می باشد که بصورت فصلی و با محوریت و مشورت استاد نجابتی با موضوعات: انواع خوشنویسی در دوره اول،

ضمناً این کارگاه در ادامه سلسه دوره های «خط در گرافیک» می باشد که بصورت فصلی و با محوریت و مشورت استاد نجابتی با موضوعات: انواع خوشنویسی در دوره اول، خطوط منسوخ شده در دوره دوم و آموزش خطوط مبتنی بر ساختار هندسی در دوره سوم برگزار گردیده است و دوره پنجم آن نیز در فصل پاییز و همزمان با اختتامیه هفتمین سوگواره عکس عاشورایی هیأت برپا خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین