عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
نوه امام خمینی(ره):
سید علی خمینی گفت: نباید از مساجد فاصله بگیریم و همان گونه که در ابتدای انقلاب مساجد پایگاه اصلی انقلاب بودند امروز نیز مساجد سبب زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
عقیق:حجت‌الاسلام سید علی خمینی شامگاه جمعه در آئین رونمایی از پوستر فراخوان چهل مسجد شاخص کشور که در مسجد چهارمردان برگزار شد اظهار داشت: باید از جایگاه بی‌نظیر مسجد در همه امور بهره‌مند شویم چون نقاط اصلی انقلاب اسلامی در مساجد است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از جایگاه بی‌نظیر مساجد افزود: متاسفانه تأثیرگذاری مساجد کاسته شده است و وظیفه داریم که انس و الفت بیشتری با مساجد داشته باشیم.

نوه امام خمینی(ره) با اشاره به نقش جوانان در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی ادامه داد: باید نسل جوان را با مساجد آشنا کنیم و مساجد شروع دوباره‌ای برای ترویج معارف دینی باشد.

سیدعلی خمینی تصریح کرد: نباید از مساجد فاصله بگیریم و همان گونه که در ابتدای انقلاب مساجد پایگاه اصلی انقلاب بودند امروز نیز مساجد سبب زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین پشتوانه نظام اسلامی افرادی هستند که با مساجد ارتباط دارند و پشتوانه مقام معظم رهبری نیز همین مسجدی‌ها هستند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین