عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
توسط شورای تخصصی حوزوی برگزار خواهد شد:
اولین همایش بین المللی دین، فرهنگ و فناوری ۴ و ۵ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف و ۶ اردیبهشت در مرکز همایش های غدیر شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
عقیق: نشست شورای سیاستگذاری اولین همایش بین المللی دین، فرهنگ و فناوری، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، در محل دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حمیدرضا آیت اللهی، دبیر علمی این همایش، گفت: با تعامل و همفکری با مراکز علمی و پژوهشی ۱۲ محور و ۱۸ چالش در حوزه روابط و مناسبات دین، فرهنگ و فناوری احصا شد و فراخوان مقاله با همکاری دانشگاه باقرالعلوم (ع)، شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برگزار کنندگان این همایش صورت گرفت.

وی افزود: تا کنون حدود ۴۰ نشست در زمینه محورهای همایش و به منظور هماهنگی میان دستگاه‌ها صورت گرفته که در این جلسات بخش‌های مختلف براساس محورهای مختلف همایش تدوین شد.

عضو هیئت علمی علامه طباطبایی ادامه داد: در مجموع ۳۱۰ مقاله فارسی و ۲۰ مقاله انگلیسی دریافت شده که از میان مقالات فارسی ۱۶۳ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.در این نشست قرار شد تا حدود ۱۰۰ مقاله برای سخنرانی در بخش‌های مختلف آماده شود و مابقی مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر در همایش ارائه شود.

آیت اللهی افزود: همچنین قرار شد تا پس از همایش رایزنی‌های لازم جهت ایجاد دبیرخانه دائمی کنفرانس صورت گیرد.

وی در پایان افزود: اولین همایش بین المللی دین، فرهنگ و فناوری ۴ و ۵ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف و ۶ اردیبهشت در مرکز همایش های غدیر شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین