عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
دبیر اجرایی همایش ملی حدیث رضوی از چاپ هشت کتاب ویژه این همایش خبر داد و گفت: در این همایش چهار نشست تخصصی از جمله منبع‌شناسی سیره و سبک زندگی رضوی، معرفی سبک زندگی اسلامی و عرصه‌های نیازمند پژوهش در سیره و سبک زندگی رضوی برگزار می شود.
عقیق: حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی دبیر اجرایی همایش ملی حدیث رضوی در مورد هشت کتاب ویژه این همایش گفت: شناخت‌نامه رضوی، گزیده اشعار مربوط به امام رضا(ع)، کرامات مربوط به امام رضا(ع)، جنگ رضوی، زندگی در چشمه‌سار حدیث رضوی(مجموعه‌ای از احادیث نقل شده از امام رضا(ع))، کتاب‌شناسی عمومی ویژه شناخت کتاب‌های منتشر شده ویژه امام رضا(ع) و مجموعه داستانک‌های تخصصی از سیره رضوی از جمله آثار در دستور کار این همایش است.

وی با اشاره به استقبالی که از همایش حدیث رضوی صورت گرفته است؛ افزود: در این همایش چهار نشست تخصصی برگزار می شود که منبع‌شناسی سیره و سبک زندگی رضوی، معرفی سبک زندگی اسلامی و عرصه‌های نیازمند پژوهش در سیره و سبک زندگی رضوی از جمله نشست‌های برگزار شده ویژه این همایش است.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه‌ قرآن و حدیث، پژوهشکده قرآن و حدیث، جامعة المصطفی العالمیه، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور و مرکز تخصصی علوم حدیث و انجمن حدیث حوزه از جمله نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری همایش ملی حدیث رضوی هستند.

حجت الاسلام غلامعلی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان شرکت در این همایش تا ۱۵ مرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.hadith.net یا به آدرس قم، بلوار ۱۵ خرداد، چهار راه نوبهار، پس از شهرک جهاد، موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث ارسال کنند.


منبع:مهر

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین