عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و تربیت و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در رشته تخصصی مهدویت، از بین طلاب واجد شرایط برای سطح 2 و 3 بدون آزمون کتبی پذیرش می‌کند.

عقیق:مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم همزمان با پذیرش متمرکز مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی سطح 2 و سطح 3 حوزه‌های علمیه سراسر کشور اقدام به ثبت‌نام ویژه طلاب برادر در چندین استان کشور کرده است.

اتمام سطح یک برای پذیرش در مقطع سطح 2 و اتمام سطح 2 برای پذیرش در مقطع سطح 3، دارا بودن حداکثر 34 سال سن جهت پذیرش در سطح 2 و حداکثر 38 سال برای سطح 3، کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات دروس سطح قبل حوزوی و قبولی در مصاحبه علمی از جمله شرایط ثبت‌نام ذکر شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از تاریخ 14 تا 31 فروردین ماه با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی www.howzeh-qom.ir و پرداخت 50 هزار ریال می‌تواندن نسبت به خرید کارت و دریافت سریال کارت ثبت‌نام اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه حداکثر دو هفته پس از اتمام زمان نام‌نویسی است که اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه از طریق سایت معاونت آموزشی حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از لینک زیر اقدام کنند.

 دفترچه راهنمای ثبت نام و پذیرش مراکز تخصصی حوزه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش مراکز تخصصی حوزه 



منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین