عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
مدیر حوزه علمیه قزوین:
مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که راهیان نور هدیه شهدا به جوانان است، گفت: راهیان نور نقطه تقابل تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنی است که تمام توانش را در این عرصه به کار گرفته است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب  واساتید اعزامی به اردوی  راهیان نور که در حسینیه امام زاده حسین(ع) برگزار شد، گفت: اعزام کاروان راهیان نور علاوه بر اینکه یک یادآوری خاطرات برای نسل‌های ابتدای انقلاب است، سبب بازگویی رشادت‌ها، ایثار و جوانمردی برای نسل چهارم انقلاب نیز می‌باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر اعزام کاروان‌های راهیان نور بسیار تاکید دارند و ما می‌خواهیم با هدایت حاکمیت این حرکت ادامه داشته باشد؛ این مسیر باید تقویت شود تا به حرکت خودجوشی تبدیل شود و مردم خود در سفر راهیان نور مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: بسیاری از دشمنان قسم خورده ما تمام تلاش شان را معطوف کرده‌اند که بین جوانان و نظام فاصله بیندازند، زیرا می‌دانند جوانان ایرانی سرشار از تفکر، پویایی و انرژی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بسیاری از جوانان با حضور در اردوهای راهیان نور متحول می‌شوند، چرا که سرمایه گذاری در این عرصه فرهنگی هزینه محسوب نمی‌شود و این اردوها یک رویداد فرهنگی ارزشمند محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس قطعه‌ای درخشان و نورانی حیات ملی ما است و این دفاع مقدس معتبرترین قطعه تاریخی کشور است که تجلی‌گر حقانییت نظام و ما و جلوه‌ای از عاشورا است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که راهیان نور هدیه شهدا به جوانان است، گفت: راهیان نور نقطه تقابل تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنی است که تمام توانش را در این عرصه به کار گرفته است



منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین