عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
جلیلی گفت: سرود مذهبی ویژه شهادت حضرت هادی (ع) اواخر اسفند ماه منتشر خواهد شد.
عقیق:حامد جلیلی خواننده موسیقی‌های ارزشی و مذهبی در گفتگویی در خصوص همکاری جدید خود با مدارس و مربیان پرورشی گفت: ما به اتفاق تعدادی از دوستانمان گروهی را راه اندازی کردیم و قصد داریم در این جریان برای سنین نوجوان سرود به مناسبت های مذهبی تولید کنیم و در اختیار مدارس و مربیان پرورشی قرار بدهیم. همچنین قصد ما این است که اگر خوراکی به نوجوانان داده می شود متناسب با سنشان باشد، یعنی شعری که  در اختیار آنهاست، به گونه ای باشد که بچه ها بتوانند آن را هضم کنند و یا ملودی که ساخته می شود، بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی درادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در مدارس ما جای خالی سرود های ملی و مذهبی خیلی احساس می شود و اینکه بچه ها گاهی شعر و یا ملودی هایی که قابل درک نباشد و اثر منفی روی آنها بگذارد، را استفاده می کنند. قصد ما این است که یکسری خوراک مذهبی در این راستا به دانش آموزان و به خصوص نوجوانان ایرانی بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت خود در برنامه تلویزیونی «کوی محبت» گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)،  اولین قطعه را متبرک به نام حضرت فاطمه زهرا (س) تولید کردیم، شعر این اثر را قاسم صرافان سروده است و ملودی آن توسط سید جواد پریی ساخته شده و با اجرای گروه اسرأ نیز خوانده شده است، که در روز مادر توسط رسانه های تصویری صدا و سیما از تلویزیون پخش خواهد شد.

جلیلی در پایان با اشاره به مقارن شدن یکم فروردین با شهادت حضرت هادی(ع)، گفت: به مناسبت شهادت حضرت هادی(ع)، روز 25 اسفند ماه قطعه‌ای موسیقیایی را به همین منظور منتشر خواهیم کرد. البته باید در نظر داشت که ملودی این قطعه اقتباس از یک کار عربی است و شعر آن احسان جاودان سروده است و توسط  سید شهاب شوشتری تنظیم شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین