عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
با نوای حاج منصور ارضی
خیلی وقت ها ما بی توجه خدا خدا می کنیم. یا حتی گاهی وقت ها با تهدید خداخدا می کنیم. که خدایا این کار را بکن یا این کاررا نکن . ما باید به زبان دعا که از اهلبیت (ع) به ما سفارش شده از حق تعالی بخواهیم.

مراسم هفتگی قرائت دعای کمیل شب جمعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

حاج منصور ارضی در ابتدای این مراسم ضمن قرائت بخش هایی از دعای عدیله گفت : حتما به قرائت این دعا مراقبت داشته باشید مخصوصا برای محتضر که می گویند در هنگام مرگ از اعتقاداتش عدول می کند حتما خوانده شود.

 این مداح اهلبیت(ع) با  اشاره به اهمیت شهادت دادن به وحدانیت حق تعالی در ادعیه  و مناجات های ماثوره از اهلبیت (ع) گفت : اهمیت این شهادت به حدی است که پس از معصومین (ع) ملائکه بودند که به وحدانیت خدا شهادت دادند. در دعای عدیله می گوییم  شَهِدَتْ  لَهُ الْمَلائِكَةُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ  که اینجا منظور از اولوالعلم اهلبیت است.

حاج منصور ارضی ضمن تاکید بر تقویت ایمان با تذکر و ذکر افزود: علامه طباطبایی روزی هزار مرتبه ذکر لااله الا الله می گفت. در روایت  داریم اگر کسی اول صبح یازده مرتبه سوره قل هو الله را بخواند تا شب گناه نمی کند و اگر دوازده بار بخواند سمت هیچ مکروهی هم نخواهد رفت البته همه اینها به شرط توجه به ذکر است ، خیلی وقت ها ما بی توجه خدا  خدا می کنیم. یا حتی گاهی وقت ها با تهدید خداخدا می کنیم. که خدایا این کار را بکن یا این کاررا نکن . ما باید به زبان دعا که از اهلبیت (ع) به ما سفارش شده از حق تعالی بخواهیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین