عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما تأکید بر وحدت با حفظ اصول خود داریم؛ چراکه اصول ما قرآن، پیامبر(ص)، امامت، غدیر، فاطمیه و عاشوراست؛ ما از اهانت به مقدسات دیگران شدیداً جلوگیری می کنیم؛ اما حقائق اهل بیت(ع) را بیان خواهیم کرد.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم خطاب به طلاب، اظهار داشتند: طلاب عزیز فرصت تبلیغ در ایام فاطمیه را از دست نداده و برای آن مسافرت کنند.

ایشان ابراز داشتند: علما و بزرگان حوزه قرن به قرن فاطمیه اول و دوم را زنده نگاه داشته و این موضوع مربوط به بیست یا سی سال گذشته نیست و این عزیزان همیشه در این ایام روضه داشته اند.

اين مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: هرچه داریم از فاطمه(س) است و این قبر بی نشان، نشان دهنده اسراری است؛ باید همه در فاطمیه به عزاداری پرداخته و مراسمات آن را هرچه باشکوه تر برگزار نمایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: ما تأکید بر وحدت با حفظ اصول خود داریم؛ چراکه اصول ما قرآن، پیامبر(ص)، امامت، غدیر، فاطمیه و عاشوراست؛ ما از اهانت به مقدسات دیگران شدیداً جلوگیری می کنیم؛ اما حقائق اهل بیت(ع) را بیان خواهیم کرد.

معظم له در پایان بیان داشتند: اهل بیت (علیهم السلام) نیز بر وحدت تأکید داشته اند؛ اما شاگردانی برای مناظره تربیت می کردند تا فرهنگ اسلام ناب یعنی اسلام اهل بیت(ع) ماندگار باشد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین