عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
دو کتاب «شرح ماجرا» و «حماسه‌ی ۹دی» شامل بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون حوادث سال ۱۳۸۸ توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
عقیق: سال ۱۳۸۸ یکی از مهمترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. بروز فتنه‌ بزرگ و سازمان‌یافته‌ای که دشمنان قسم‌خورده‌ این انقلاب و سرزمین، سالها برای آن برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کرده بودند کشور و همه‌ آحاد جامعه را در معرض آزمونی بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داد. به مدد لطف و عنایت الهی و برکات خون شهیدان و با رهبری حکیمانه و بی‌نظیر، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی این گردنه‌ دشوار را پشت سر نهاد.

کتابِ ۱۹۴ صفحه‌ای شرح ماجرا فرازهای مهمّی از بیانات و رهنمودهای معظّمً‌له درباره‌ انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و فتنه‌ سال ۸۸ در یک بازه‌ زمانی حدود ۱۱ ماهه، از اوّل فروردین‌ماه ۸۸ در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) تا ۲۸ بهمن‌ماه همان سال، در دیدار جمعی از مردم آذربایجان را در خود جای داده است. 

کتاب در پنج بخش اصلی به ترتیب به موضوعات «انفجار نور و مقابله با ظلمت»، «روزشمار حماسه‌ها و فتنه‌های سال ۸۸»، «بیانات سال ۸۹ درباره‌ی فتنه و حماسه‌ی نُه دی»، «بیانات سال ۹۰ تا ۹۲ درباره‌ی فتنه و حماسه‌ی نُه دی» و «بیانات سال ۹۳ و ۹۴ درباره‎ی فتنه و حماسه‌ی نُه دی» پرداخته است. 
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب «حماسه‌ی ۹دی» اینجا را کلیک کنند.

همچنین کتاب حماسه‌ ۹دی مروری بر بیانات رهبر معظّم انقلاب درباره‌ حماسه‌ تاریخ‌ساز و یوم‌الله ۹ دی و گزارش حوادث ۸ ماه فتنه‌ ۸۸ است. 

این اثر به صورت گذرا به برخی از ریشه‌های اصلی شکلگیری فتنه پرداخته است و در مورد بیانات مربوط به سال ۸۸ برخی از نکات تاریخی آن دوران و به اصطلاح شأن نزول بیانات را به صورت کوتاه یادآور شده است.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند این دو کتاب را با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان از طریق پایگاه‌ اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه کنند.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین