عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در شلمچه:
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات تفحص پیکر پاک شهدا ادامه دارد گفت: مجموعا ۵۵ شهید در مقابل ۴۶ جسد کشته شدگان رژیم بعث عراق امروز تحویل داده می‌شود.
عقیق: سردار سید محمد باقرزاده امروز در آئین استقبال از ورود پیکر پاک 55 شهید تازه تفحص شده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات تفحص در سایر جزایر اروند که حدود 9 جزیره و مناطقی از جمله منطقه عمومی شلمچه حدفاصل شلمچه تا کوشک، جزایر مجنون شمالی و جنوبی، شرق دجله و زبیدات را شامل می‌شود همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در این مقطع که عملیات تفحص در ماه محرم انجام شد پیکر پاک 55 شهید تازه تفحص شده تا لحظاتی دیگر وارد خاک کشور می‌شوند افزود: این شهدا به تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات مربوط می‌شوند که از این تعداد 30 شهید مربوط به تک دشمن به تفکیک 20 شهید مربوط به ژاندارمری (ناجای فعلی) و 10 شهید مربوط به ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در شلمچه بیان کرد: علاوه بر آن در منطقه عمومی شرق بصره محدوده نهر کتیبان 23 شهید کاوش شده که به عملیات‌های خیبر و رمضان مربوط می‌شوند همچنین در غرب رودخانه اروند نیز 2 شهید کاوش شده که به عملیات کربلای 4 مربوط می‌شوند.

وی با بیان اینکه مجموعا 55 شهید در مقابل 46 جسد کشته شدگان رژیم بعث عراق امروز تحویل داده می‌شود، افزود: آنچه که می‌توانم خدمت ملت عزیز بگویم این است که شهدای عزیزی که این روزها به دامان کشور بازمی‌گردند همه پیامی مشخص دارند و آن حاکمیت دینی در همه ابعاد و شئونات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

باقرزاده در پایان عنوان کرد: راهی که شهدا رفتند برای عظمت اسلام و مسلمین بوده و همه ما باید از این راه پاسداری کنیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین