عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
پیام حجت‌الاسلام ری‌شهری به سردار سلیمانی:
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در پیامی خطاب به فرمانده سپاه قدس نوشت: فتنه اخیر جریان تکفیری و پدید آورندگان خبیث آن، اولین و آخرین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی نیست. از این رو، تداوم هشیاری نیروهای مقاومت ضروری است.
 عقیق:حجت‌الاسلام محمدی ری شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در پیامی به سردار قاسم سلیمانی، شکست گروهک تروریستی داعش را تبریک گفت.

متن پیام ری شهری به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمان الرحیم

مجاهد مخلص، سردار رشید اسلام و فرمانده پر افتخار سپاه قدس

جناب آقای حاج قاسم سلیمانی «دام عزه و توفیقه»

سلام علیکم

پیروزی‌های درخشان جبهۀ مقاومت را در پرتو هدایت‌های شجاعانه و خردمندانه حضرتعالی، به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان و نیز همرزمان فداکارتان، مجاهدان عراقی، سوری، حزب اللّٰه لبنان و رزمندگان فاطمی و زینبی تبریک می‌گویم.

در توان این حقیر نیست که از مجاهدت‌های خالصانه حضرت عالی و همرزمانتان تشکر کنم ولی با شنیدن پیام مسرت بخش شما خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر آن شدم که هدیه‌ای از گنجینۀ ارزشمند علوی تقدیم رزمندگان جبهۀ مقاومت و خاندان مکرّم شهیدان نمایم. این گفته نغز پیشگویی تحقق‌یافتۀ مولا و مقتدایمان امیرمؤمنان(ع) و امام مجاهدان است که خطاب به تکفیریان معاصر خود فرمود:

أشهَدُ لَقَد أخبَرَنِی النَّبِیُّ الصّادِقُ عَنِ الرّوحِ الأَمینِ عَن رَبِّ العالَمینَ أنَّهُ لا یَخرُجُ عَلَینا مِنکُم فِرقَةٌ

ـ قَلَّت أو کَثُرَت إلیٰ یَومِ القِیامَةِ ـ إلّا جَعَلَ اللّٰـهُ حَتفَها عَلیٰ أیدینا، وأنَّ أفضَلَ الجِهادِ جِهادُکُم، وأفضَلَ الشُّهَداءِ مَن قَتَلتُموهُ، وأفضَلَ المُجاهِدینَ مَن قَتَلَکُم؛ فَاعمَلوا ما أنتُم عامِلونَ، فَیَومَ القِیامَةِ یَخسَرُ المُبطِلونَ، ولِّکُلِّ نَبَإٍ مُّسْتَقَرٌّ وَسَوْفَ تَعْلَمُونَ  .

گواهی می‌دهم که پیامبر راستگو از روح الامین و او از پروردگار جهانیان، مرا خبر داد که تا روز قیامت، هیچ گروهی از شما، خواه کم شمار و خواه پرشمار، بر ما نمی‌شود، مگر آن که خداوند خونش را به دست ما بریزد. همانا جهاد با شما، برترین جهاد است، و والاترینِ شهیدان، شهیدان در پیکار با شما، و برترینِ مجاهدان، پیکارگران با شما هستند. پس هر چه می‌کنید، بکنید، که در روز قیامت، باطل‌گرایان زیان می‌کنند؛ و به زودی خواهید دانست که برای هر خبری، زمانی معیّن است».

این سخن نورانی به چند پیام مهم اشاره دارد:

1 ـ فتنه اخیر جریان تکفیری و پدید آورندگان خبیث آن، اولین و آخرین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی نیست. از این رو، تداوم هشیاری نیروهای مقاومت ضروری است.

2 ـ جریان تکفیری، بزرگترین خطر مستمر و نهفته در مقابل اسلام ناب محمدی است. از این رو مدافعان حرم برترین مجاهدان، و شهدای آنان با فضیلت‌ترین شهیدان تاریخ‌اند.

3 ـ افتخار رویارویی با این فتنه کور و کامیابی در سر کوبی آن، تنها نصیب مجاهدان راستین ولایتمدار است و مدعیان دروغین غربی و اذناب آنان را سهمی از آن نیست.

در پایان، توجه همگان را به این بشارت شادی آفرین امیر مؤمنان جلب می‌کنم که جریان تکفیری هیچگاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت.

از خداوند منّان توفیق روزافزون حضرت عالی و همه مجاهدان جبهۀ مقاومت را در جهت زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اسلام به رهبری امام مهدی خواستارم.

محمدی ری شهری

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین