عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
در حرم حضرت محمد هلال بن علی؛
آران و بیدگل - همزمان با اربعین حسینی اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.
عقیق:پیش از ظهر پنجشنبه مردم عزادار در این آیین در قالب دسته جات مختلف به حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی وارد شده و به عزاداری پرداختند.

در اربعین حسینی همچنین مردم بخش ها و شهرهای مختلف آران و بیدگل در بقاع متبرک تجمع و به عزاداری پرداختند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرستان آران و بیدگل گفت: پیاده روی و اجتماع عزاداران اربعین حسینی با عنوان قافله عاشقی در بخش های مختلف شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در شهر آران و بیدگل، تجمع هیئات مذهبی از ساعت ۱۰ صبح روز اربعین به صورت همزمان در حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) و نقاط مختلف آغاز شد.

حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان تاکید کرد: تجمع سوگواران اربعین در امامزاده هلال بن علی، با پیاده‌روی هیئات مذهبی از میدان امام حسن(ع) به سمت حرم مطهر آغاز شد و عزاداران در حرم این امامزاده عظیم الشان به سوگواری و عزاداری پرداختند.

وی به تجمع عزاداران در شهرهای تابعه این شهرستان در صبح روز اربعین اشاره کرد و افزود: تجمع هیئات مذهبی شهر ابوزیدآباد در امامزاده عبدالله(ع) و تجمع عزاداران سفید شهر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

مردان تصریح کرد: تجمع هیئات مذهبی شهر نوش آباد نیز به همت هیئت حسینی نوش آباد با پیاده روی به سمت زیارت فیض آباد و برگزاری آیین سوگواری و تعزیه خوانی در صبح اربعین حسینی برگزار شد.

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل اضافه کرد: در طول مسیر راهپیمایی درتمامی این برنامه ها، مداحان اهل بیت به نوحه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت پرداختند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین