عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:
شاهرود- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث افزایش قدرت اسلام در جهان شده است، گفت: پیاده روی اربعین وحدت بین مسلمانان را تقویت و دشمنان را در هراس فرو می برد.
عقیق:از اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع و راهپیمایی مذهبی و میلیونی در دنیا یاد کرد و گفت: برپایی باشکوه مراسم اربعین باعث افزایش قدرت نرم اسلام در جهان شد که این مدیریت جهانی وحدت بین مسلمانان را تقویت می کند.

وی افزود: اجتماع میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین به کسانی که به ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دل بسته و به نا امنی ها دامن می زنند این پیام را می دهد که راه کج آنها به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

پیاده روی اربعین باعث ایجاد دلگرمی بین مسلمان می شود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه پیاده روی اربعین باعث ایجاد دلگرمی بین مسلمان می شود، ابراز داشت:این مانور و رژه عظیم ضمن اعلام وفاداری و ارادت نسبت به ساحت سید الشهدا(ع) اقدامات ضد لشری گروه های تکفیری و دشمنان اهل بیت را نیز خنثی می کند.

دامغانی بهترین نوع امنیت را برخواسته از دل مردم برشمرد و تصریح کرد: اربعین فرصتی برای خودسازی است لذا افراد با هر نیت و تفکری که در این مراسم شرکت می کنند باید حضور آن ها با محوریت امام حسین(ع) وحدت و همدلی را بین طیف های مختلف تقویت کند.

وی افزود: قرآن و سنت اهل بیت بهترین الگوهای جهان اسلام به شمار می روند که با استناد به آن ها اجازه نمی دهیم غرب برای مسلمانان نسخه بنویسد لذا با حضور گسترده خود در مراسم اربعین به جهان اثبات می کنیم که در برابر هر ابر قدرتی که بخواهد به اسلام تعدی کند، خواهیم ایستاد.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین