عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵

عقیق: فرزاد جمشیدی که در کارنامه خود سابقه 20 سال همکاری با سازمان صداوسیما و بویژه اجرای برنامه های سحر ماه رمضان و برنامه های مذهبی دیگر را دارد، با انتشار نامه‌ای برای همیشه از کار اجرا خداحافظی کرد.

نامه او را در ادامه می‌خوانید:

«هو الحلیم‌ الخبیر»

سر سفره‌ چاشت صبحگاهی، مادرم چایی شیرین قصه‌هایش را به دستمان می‌داد. از همان جا بود که قصه‌های قرآن در جانم آشیان کرد و حرارت حقیقت این کلام کبریایی، یخبندان دروغِ اهلِ دنیا را در خاطرم ذوب کرد تا باور کنم تنها رسولان حق‌اند که ویترین واقعیتشان از متاع محبت، پُر است و از قرار روزگار، همانانند که شیشه مغازه‌ معنویشان، پیوسته با سنگ مزاحمتِ بدخواهان می‌شکند و هر که با تابلوی «یاد خدا» دکان دوستی بنا کرد، بساط سخنش را می‌چینند و معرکه‌اش را بر هم می‌زنند!

هنوز از تلخی روزگار، دو قاشق از آن چای خوش عطر و طعم قصه‌های قرآنی مادرم، در خاطرم هست که گلوی گرفته‌ بغض را باز کند و سلام خوبی برای این نامه‌ خداحافظی باشد.

مادرم می‌گفت: موسای کلیم الله (ع) از خدا خواست حکمی فرما تا از حرف مردم، در امان باشم! پروردگار فرمود: کاری که برای خود نکرده‌ام! چگونه برای تو انجام دهم؟!

هنوز در کوهستان گذر عمر، پژواک صدای مادر، باقی است که می‌گفت: نمرود خواست با خدا مبارزه کند؛ دستور داد ارابه‌ای آماده کنند. آنگاه ارابه را به پای مرغی بزرگ بست و تکه گوشتی جلوتر از دهان مرغ گذاشت تا به هوس آن به آسمان پر بکشد! سپس نمرود رو به آسمان چند تیری انداخت به این پندار که سمت پروردگار، تیر پیکار افکنده!

آن وقت مادرم از همسایگی دو خاطره، نتیجه می‌گرفت:

اولین ملامتی عالم، خودِ خداست که انسان را هم که خلق کرد، فرشته‌ها از روی عبادت (و نه از روی لجاجت) ملامتش کردند. حال آنکه نمی‌دانستند آدمی غیر از خون ریختن، فرشته خصال هم خواهد شد و به عطر اخلاق محمدی(ص)اش، دنیا را تسخیر خواهد کرد. پس پسرجان! اگر می‌خواهی در این عالم بمانی، یا از نیل مشکلات، عبور کن که دست فرعون بددلی به تو نرسد و یا آنقدر بالا برو که تیر عداوت نمرود، به تو اثر نکند!

من - این حیرت زده‌ی دیار دنیا - که نه عصای استقامت موسی(ع) دارم و نه آبروی صبر ابراهیم خلیل‌الله(ع)، بی‌ریا با همان لهجه‌ سحرگاهی ماه خدا، این نامه را به نشانی مردم سرزمین‌ام پست می‌کنم. آن‌ها مرا خوب می‌شناسند. مردم میهن‌ام مرا از اینترنت پیدا نکرده‌اند که حالا با دو خط خبر، مرا در شوره‌زار اینترنت، تنها رها کنند.

هموطنان جغرافیای ایران! همسایه‌های تاریخ دین و ایمان! همکلاسی‌های درس سخت وجدان! سلام سال‌ها به دعای شما دانش اندوختم تا سکه‌ سخنم را در بازار انتخاب خود، بخرید و متاع محبت و حرف حساب‌ام را به خانه‌ خاطر پسندی خود ببرید. ترسِ مقدسِ سخن گفتن در قاب تلویزیون که معیار جهانی‌اش به من آموخته: «یک دقیقه حرف زدن در تلویزیون، یک ساعت مطالعه می‌خواهد» اسب استعداد مرا نهیب زد که باید یک نفس در دشت دانش بدوی و اگر می‌خواهی خوشه‌ علم برای مخاطبینِ تلویزیون بدوی باید صدبرابر آنچه می‌گویی، بشنوی!

حاصل این نخوردن‌ها و نخفتن‌ها و دویدن‌ها آن شد که «کتابخانه‌ام بزرگ‌تر از خانه‌ام شد» و اعتبار اعتنای مردم خوب میهنم، مثل سنجاقکی روی سینه‌ام نشست تا بدان حد که بعنوان «مرغ سحر» بالاتر از نام فرزاد جمشیدی، مسئولیت امانتی به اندازه‌ واجب نماز و روزه بر دوشم وانهاد.

هفت سال این بار امانت را با درستکاری و روزه‌داری بر دوش کشیدم و هر چه به خانه‌ محمد و آل محمد (ص) نزدیک‌تر شدم، لهیب آتش کینه‌ ابوالهب‌ها بیشتر شد؛ اینک یکسال از اجرای آخرین برنامه‌ سحرگاهی «ماه خدا» بر من و ما می‌گذرد. در این یک سال، ابر سوء تفاهم میان من و مخاطب‌ام سایه انداخت ولی چون نمی‌توان چهره‌ خورشید حقیقت را با مشتی گل دروغ پوشاند، عاقبت، آفتاب بر پهندشت وجدانِ اهل حق تابید و کشتی شکسته‌ دروغ، به گل رسوایی نشست. در چهار ضلعی «من، رسانه، شاکی و قوه‌ی قضاییه»، انصافاً هر یک نقش خود را خوب ایفا کردند ولی ناضعلی نادان‌های اینترنت، پیش از رسیدگی قضایی، نظم اخلاق را بر هم زد و عقرب قلم دروغ چند میرزا بنویس که اصولا خبرنگار نیستند، عقربه‌ سرعت خوانندگان را بالا برد تا از شیطان، سبقت بگیرند و در سراشیبی غیبت، سقوط کنند!

شلاق، زندان اوین، حکم جلب، دستبند، نامعروف، نامشروع.... و دیگر صفات اشیاء ناپسند را حتی بی‌اطلاع شاکی پرونده و بی‌استدلال و استفاده عقل و قضا، در کنار اسم من قرار دادند تا با شیطان هم‌غذا شوند؛ غیبت مرا بکنند و در حمام تهمت، گِل گناه مرا بشوند.

اکنون سبکبار می‌نویسم:

در این یک سال که بر من به اندازه‌ یک عمر گذشت، تیر گمانه‌زنی مردمی که اسیر امواج ملتهب فضاهای مجازی قرار گرفته بودند، بسیار به سویم پرتاب شد. در فرودست آن مرتبه‌ اوج و عرفان سحرگاهان رمضان، مثل دامنه‌های کوهسار زندگی‌ام، آشغال دروغ، بسیار ریختند. محیط زیست پاک رمضانی من و مردم را آلودند و میزان آلاینده‌های مورد رضایت شیطان و دشمنان را به حداکثر خود رساندند. پس بنا به تدبیر مادرم و راه کار موسوی و ابراهیمی که قبلاً آموخته بودم سعی کردم بالاتر بروم تا خدنگ خدعه و بدی در دلم ننشیند و ننشست.

زندگی در دیار پُر از حسادت دنیا به من آموخته: در جایی که هنوز برای خاتم پیامبران (ص) به هزینه‌ی شیطان، فیلم می‌سازند! من فقط می‌توانم به شهید فهمیده، اقدا کنم؛ یک نارنجک، به خود ببیندم و لااقل یک تانک تهمت را منهدم کنم!!

این خداحافظی، نتیجه‌ رسیدن به یک جاده‌ی جدید در زندگی من است:

آنچه در حق فرزاد جمشیدی گفتند و نوشتند و پراکندند، نزد خدا، گم نمی‌شود. با این خداحافظی نیز چیزی بیشتر از آنچه رخ داده، از آبروی فرزاد جمشیدی، کم نمی‌شود! فقط می‌ماند یک تسویه حساب ساده که موعدش روز جزا و قضاوتش به عهده علی بن موسی‌الرضا (ع) است. بالا بلند نجیبی که از روز اول کارم در سازمان صدا و سیما، آبروی خودم را با آبروی رضای آل مرتضا (ع) گره زده‌ام. آن تسویه حساب، این است:

- اگر آنچه درباره‌ فرزاد جمشیدی گفته‌اند، حقیقت دارد، چه وقیحم من که باز هم رو به روی چشم سیاه دوربین بنشینم و از بخت سپید سحرگاهی رمضان، با مردم و روزه‌داران سخن بگویم!

اما اگر آنچه نوشیدند و نوشتند و نشر دادند، حقیقت نداشته باشد چه کم توانم من که بخواهم تمامی ذهن‌های مخدوش را ترمیم کنم و چه کم‌توان‌تر و نحیف‌ترند آن‌هایی که باید رو به روی همین یک آینه از آیه‌های قرآن بایستند و خدای خویش را پاسخ گویند. کدام آیه؟

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر فاسقی برایتان خبری آورد، تحقیق کنید. مباد که از روی نادانی، به مردمی آسیب برسانید. آنگاه از کاری که کرده‌اید، پشیمان شوید. (سوره‌ مبارکه حجرات - آیه نورانی ششم)

پس بگذار میان من و دروغ پردازان و مُمَهدین و باعثین این خدعه خصمانه، قرآن و امامان معصوم (ع) قرار گیرد. اینک که خود دروغ می‌سازند و سپس آبروی ایمانی و قرآنی و انقلابی صدا و سیما و همه کارکنانش را با همان متر و مقیاس دروغ، اندازه می‌گیرند، من بروم بهتر است تا دامان این همه مجری، گوینده، تهیه کننده، کارگردان و هنرمندان شریف و تحصیل کرده‌ی صدا و سیما، آلوده شود.

البته خلاف آنچه که دیگران فکر می‌کنند شاید این قلم و صاحب‌اش گله‌مند و منکسر و اندوهگین و از کار افتاده باشند اما به جای گله‌گذاری چند تشکر است که به چندین نفر بدهکارم!

از سید عزت الله ضرغامی (رییس رسانه ملی) که در تندباد حواشی که مثل ابر مرثیه از سَرَم عبور می‌کرد، به من‌آموخت: عزت را خدا و ماه خدا به تو داده‌اند نه رسانه‌ها و نه فقط صدا و سیما، سپاسگزارم.

از سید رمضان موسوی مقدم (قائم مقام صدا و سیما) از علی دارابی (معاون سیما) و از مهدی فرجی(مدیر شبکه یک) به عنوان کوهواره‌های ادب و اخلاق که در بارش بی‌دریغ تیغ‌های تهمت و دروغ علیه من، سایبان مهرشان را از سَرَم دریغ نفرمودند، سپاسگزارم.

از سایت‌های اینترنتی که بخاطر چند کلیک بیشتر، آبروی مرا به آتش کشیدند ولی حلقه‌ جهنم را برای خود کوبیدند و هیزم این آتش را بر دوش خویش، حمل کردند و به من یاد دادند معنی حقیقی این ضرب‌المثل را که: «آتش هر چقدر هم تند و تیز باشد فقط خودش را می‌سوزاند» و یا این ضرب‌المثل که چاه کن همیشه تهِ چاه است، ‌سپاسگزارم.

از همه رسانه‌هایی که با انتشار اخبار غیرواقع و شلیک ترکش‌های تهمت به من، درصد جانبازی‌ام را نزد خدای دانای راز، بالا بردند، سپاسگزارم.

از آن‌ها که جسم بی‌جان و متعفن شهرت دنیایی مرا روی دوش دروغ، تشییع و در گورستان گمنامی، دفن کردند،‌ سپاسگزارم.

از همه آن‌ها که آلبوم دیانت و شیعه بودن مرا با چند تکه از ذغالِ دلِ سوخته‌ی امیرالمؤنین علی (علیه السلام) سوزاندند تا من هم فردای قیامت، احساس کنم هم تیمی ولایت علوی (ع) هستم، سپاسگزارم.

از همه بی معرفت‌هایی که دو تا تکه سنگ (از همان جنس که ابوجهل به سمت پیامبر (ص) می افکند)، یک لقمه از خشم فرو خورده‌ی امام کاظم (ع) و یک کف دست از دشت مظلومیت امام حسن مجتبی (ع) را به موزه‌ تجربه‌ی من بخشیدند تا آموزه‌ عمرم شود، ممنونم.

از همه آن‌ها که با غیبت از من، سر کلاس رضایت خدای کریم، غیبت کردند و با انجام این گناه، اولآً زباله‌ معصیت مرا به پذیرایی اعمال خیر خود بردند و در ثانی، اعمال نیک و ثواب خود را به من هدیه کردند، سپاسگزارم.

از همه مسئولان برگزاری برنامه‌ها، همایش‌ها و مراسم‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی، که مومنانه به حاشیه‌ها و شایعات درباره این بنده‌ حقیر خدا، توجهی نکردند و ذره‌ای از اعتمادشان نسبت به فرزاد جمشیدی، کاسته نشد، سپاسگزارم.

از آن‌ها که به فتوای فضای مَجاز، گناه کردن را برای خود مجاز کردند و با سنگ دروغ، قامتِ غرور دروغین مرا شکستند، تشکر می‌کنم. از آن‌ها که چهره‌ زرد ترس مرا در «تابه‌ تهمت» و «روغن معصیت» خودشان، سرخ کردند تا مزه شیرین شهامت را احساس کنم و برای ماندن در عرصه‌ شهرت، به هر ناکسی، التماس نکنم، تشکر می‌کنم.

از برادران هم خانواده‌ رسانه‌ای‌ام که مثل برادران غیور یوسف (ع) با درج خبرهایی سراسر دروغ، مرا به چاه امتحان خدا انداختند و از بعضی دیگر از خبرگزاری‌ها مثل «جهان نیوز، الف، مهر، تابناک، تبیان» و همانندشان که با بی‌اعتنایی کامل به این قبیل شایعات، ریسمان نجات‌ خویش و من شدند، سپاسگزارم.

در پایان و در آستانه رسیدن به نیمه راه شعبان و طلوع تولد حضرت صاحب‌العصر و الزمان (عج) برای همه شما مردمان، مؤمنان، روزه داران و سفره داران سحرگاهان ماه رمضان، بهار قرآنی خوبی آرزو می‌کنم. من هفت سال به جای سحری، کلمه و واژه نوش جان کردم و همچو آرش، جان در پیکان نهادم تا تیر توفیق‌ام از مرز خستگی بگذرد و جغرافیای جان روزه داران را وسعت دهد. برای اجرای چنین برنامه‌ای باید سربازی کرد نه سلطانی و برای استحقاق نشستن سر سفره‌ سحرگاهی رمضانی، باید خدمتگزاری کرد، نه میزبانی!

برای این بهار رمضانی هم الان در حق خودم، تأفلی به حافظ شیرین بیان زدم، چه مناسب آمد:

ارغنون ساز فلک، رهزن اهل هنر است

چون از این غصه ننالیم و چرا نخروشیم

گل به جوش آمد و از می نزدیم‌اش آبی

لاجرم ز آتش حرمان و هوس می‌جوشیم

حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما

بلبلانیم که در موسم گل، خاموشیم

از همه سپاسگزارم؛ چه آن‌ها که ترک‌ام کردند و چه آن‌ها که درک‌ام کردند.

خدا نگهدارتان امیدوارم در کلاس حضور قلب خدا، با دلی خالی از دنیا پیوسته حاضر و پابرجا بمانید.

اوایل گل سرخ و انتهای بهار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۴
نوكر رو سياه ارباب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
10
10
حالا مگه چي شده بود؟من كه اصلا خبر نداشتم
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
عدالت باید برای همه اجرا بشه ...
ناصر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
...بالاخره خدا جای حق نشسته اگر این حرفها واقعا تهمت باشه مسببین نه در اآخرت بلکه در دنیا هم نتیجه کارشون رو می بینند. با آرزوی موفقیت برای همه صالحان
عشق فقط حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
17
16
باسلام من دوست اقاي بني فاطمه هستم وقتي كفتم اقاي جمشيدي نامه خداحافظي نوشته ايشون كفتنداقافرزاددوست منه براي مردم هم خيلي عزيزه وعاشق اهلبيته مانبايدتنهاش بذاريم به علي ع هم تهمت زدن كفتندمكه علي نمازميخونه خدالعنت كنه هركي بدعاشق علي روبخواد
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
چه تهمتی شما هم برو تحقیق کن و نامه ...رو هم بخون بعد قضاوت کن
مدیر پایگاه دوستان لطفا با رعايت اخلاق و حقوق افراد اظهار نظر كنيد. عقيق نظراتي كه اخلاق را رعايت نكنند اصلاح و يا حذف مي كند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر فاسقی برایتان خبری آورد، تحقیق کنید. مباد که از روی نادانی، به مردمی آسیب برسانید. آنگاه از کاری که کرده‌اید، پشیمان شوید. (سوره‌ مبارکه حجرات - آیه نورانی ششم)
جابر توبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
17
18
برادر عزیزم آقای جمشیدی !
این رسم روزگار است و دنیای دنی است از این اتفاقات در بین حزب الهی ها و هیئتی ها البته ار نوع واقعیشان زیاد می افتد . آنقدر که دلمان از شنیدنشان چاک چاک و گوشمان پرِ پر است و نوع تصمیمتان تازگی ندارد . دیگر عادت کرده ایم به خداحافظی نخبه ها و انسانهایی که سرشان به تنشان به خاطر تخصص و معلوماتشان می ارزد .
اجر شما را فقط حضرت حق می داند و می دهد و بس
امیدوارم در همه مراحل زندگیتان مانند کار پر برکت ماه خدا و یاد خدا موفق و پیروز باشید گرچه اینها بی حضورتان صفای قبل را نخواهند داشت .
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
شما هم تحت تاثیر قرار گرفتی درست مثل...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
واقعا چقدر راحت انسان دینش را می بازد واقعا برای کسانی که تهمت زدندواقعا من نمیدانم چگونه میخواهند جواب خدا را بدهند اینها یادشان رفته هر سحر ماه رمضان چگونه با اجرای قشنگ این مجری به خدانزدیک می شدند واقعابرای کسانی که این تهمت زدند متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
11
7
خدمت جناب فرزاد خان:زندگی در صدف خویش گهر ساختن است در دل شعله فرو رفتن و نگداختن است
بالاخره کاسه صبرت لبریز شد. و با این نامه همان کاری را کردی که اکتون خناسان مدتها انتطارش را داشتند. چرا؟
شكيبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
15
13
آقاي جمشيدي از شما سپاسگزارم . بسيار زيبا و تاثيرگذار نوشتيد . متاسفانه در دنيايي زندگي مي كنيم كه افتخار بعضي از مردمانش اولي بودن در بازگو كردن رازهاي ديگران شده . ولي آقاي جمشيدي ، هر سربالايي ، يك سراشيبي را هم به دنبال داره و برعكس . مگه نبود خدعه آدمهاي كثيفي كه پخش كردن و ديدن فيلم خلوت آدمها رو افتخار خودشون مي دونستند. چي شد ؟ رسوائيش به كي موند ؟ ديدن و شنيدن خلوت ديگران بزرگترين آبرو رو اول از همه از بيننده خودش مي بره كه اينقدر شان و منزلت انساني خودش رو پايين آورده .آقاي جمشيدي ، اين روزها ميگذره و ما باز هم شاهد اجراي شما و ساير توانمندان ايران زمين و پارسي زبان خواهيم بود . چپ و راست و مذهب و ... هيچكدام نبايد از ياد ما ايرانيها ببره كه بايد هواي هم رو داشته باشيم و قدر جواهرات خودمون رو بدونيم . دوباره برمي گرديد آقاي جمشيدي . پر رنگ تر از قبل . مطمئنم . به اميد ديدار .
دنیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
10
14
چه حیف شد. من آقای جمشیدی رو خیلی دوست دارم.هم نوع اجراش و هم سخنانش که بر دل میشینه. امیدوارم کسانی که باعث رنجش این عزیز شدن جزای کارشون رو ببین.
فرزاد جمشیدی عزیز بدون امت حزب الله هیچ وقت تحت تاثیر این حرفها قرار نمیگیره و بدون کسایی که واقعا به مولا علی اقتدا میکنن، ناعادلانه به قضاوت نمیشینن چرا که قاضی کس دیگری است.
امیدوارم همیشه تنت سالم و دلت خدایی باشد.
sogol
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
9
9
دور فلکی یکسره بر منهج عدل است
خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل
ودیگر اینکه:
تار وپود عالم امکان بهم پیوسته است
عالمی را شاد کرد آنکس که یک دل شاد کرد
و شما همیشه با کلامتون (در برنامه های دیدنیتون) عالمی رو شاد می کردید...
هر جا هستید خدای مهربانم با شما...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
13
17
یادش بخیر بعد از مسجد ارک دلخوشیمون برنامه این بزرگ بود.
سپاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
11
12
با سلام به فرزاد جمشیدی عزیز و گرانقدر . من تمام برنامه های شما رو با اشتیاق و علاقه دنبال میکردم سحرهای رمضان طنین ندای عرش و ملکوت حق با جملات و صدای آرامش بخش شما لذت روزه داری را برایمان دوچندان میکرد سپاس ازینکه آرامش رمضان را برایمان هدیه دادید . فراموش نکنید هیچ چیز نمیتواند جایگاه فرزاد جمشیدی را در دل ما تغییر دهد نه تهمت بدکارگارن و نه یاوه گزاف گویان ولی حال که خود اینگونه صلاح دانسته اید فقط میگویم دست یاری و مهربانی حق همیشه پشتیبانتان
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
10
19
بدخواهان اسلام و مکتب شیعه ، به هدف خودشون رسیدند و یکی از بچه های مومن و معتقد رو حذف کردند ، آقای جمشیدی کاش کمی دیگر تحمل میکردید .
Taysiz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
11
11
ما همیشه سحرای ماه رمضان شبکه استانی خودمونو نگاه میکردیم و فقط به عشق سخنان زیبا و گهربار شما شبکه یک میزدیم واقعا خیلی حیف شدکه دیگه شمارو نمیبینیم خیلی ناراحت کنندس.............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
ما نه به عشق ايشون سحرا بيدار مي شديم ونه به عشق شجريان ربنا گوش مي داديم و افطار مي كرديم آدمها را نمي شناسيم ما فقط معبود و عشق حقيقي را مي شناسيم،
رضا
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
9
11
سلام
من كه با خواندن اين نامه مثل سحرهاي ماه مبارك رمضان گريه كردم. فرزاد عزيز دلم براي رگبار سخنان دلنشين و پر معني ات در سحر هاي ماه آيده تنگ مي شود.
اميدوارم اين جدايي از رسانه خيلي طول نكشد.
پاسخ ها
برات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر فاسقی برایتان خبری آورد، تحقیق کنید. مباد که از روی نادانی، به مردمی آسیب برسانید. آنگاه از کاری که کرده‌اید، پشیمان شوید. (سوره‌ مبارکه حجرات - آیه نورانی ششم)
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
19
8
یعنی همش دروغ بوده ...شمااین متن را نوشتید که باز به ما ثابت بشه خیلی ...هستید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
واقعا برات متاسفم من نمیدانم چگونه می خواهی اندنیا جواب این مجری رابدهی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
10
13
سلام. هیچ وقت این شایعات را باور نکردیم. سحرگاهان فقط به عشق برنامه شما تلویزیون را روشن می کردیم.
اسمعیل حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
8
10
برادر عزیز جناب آقای جمشیدی سخنی که از دل برآید لاجرم بردل نشیند . لذا اگر تمام ملت ایران بگن فلانی آدم بدیه یک ذره از علاقه من به شما کم نخواهد شد خدارحمت کند حاج شیخ حسنعلی نخودکی را که به فرزندش مرحوم حاج علی مقدادی سفارش میکرد که فرزندم هر کاری را برای خدا انجام بده و تا می توانی به خلق خدا خدمت کن . مرحوم حاج علی میگوید پدر جان بعضی اوقات بجهت خدمت به مردم آبروی انسان میرود و مرحوم حاج حسنعلی نخودکی میفرمایند پسرم چه بهتر که آبروی انسان برای خدا برود پس عزیز من سنگر را خالی نکن ما همچنان چشم براه تو هستیم تا با نوای عاشقانه ات در سحرها عاشقانه به میهمانی خدا برویم . میبوسمت خیلی دوست دارم منتظرت هستیم . انشاء الله ببینیمت . یاعلی مدد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
11
8
به هر حال كسي كه مدعي حزب اللهي هست بايد اين موضوع رو در نظر داشته باشه كه دوربين ها بيشتر روي او زوم مي شود بايد بيشتر مراقبت كند، حتي كارهايي كه يه آدم عادي انجام مي دهد بعضي از آنها را نبايد انجام دهد، آدم مدعي دينداري با هر كسي ارتباط دوستي برقرار نمي كند، هر ما شيني سوار نمي شود، هر غذايي را نمي خورد ، همانطور كه آدم نبايد تهمت به نسبت هم بايد طوري رفتار كند كه به او تهمت نزنند. آقاي جمشيدي ...وگرنه تو صدا و سيما مجرياني هستند كه اگر از ايشون حزب اللهي تر نباشند كمترم نيستند اما ساليان سال دارن كار مي كنند و مورد تهمت هم واقع نشدند حتي بعضي از ايشون بهتر هم كار مي كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
8
12
سلام آقای جمشیدی
هرکی شما را نشناسه ما خوب شما را میشناسیم و تا ابد پشتتان می ایستیم
از اینکه خداحافظی کردید خیلی ناراحت شدیم و تنها دعا یم این است که خدا همیشه پشت و پناه شما و خانواده گرامتان باشد
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
8
12
با سلام اقای جمشیدی همونظور که همون موقع خیلی از سایت ها علیه شما مینوشتن شما هم میتونستی از همون طریق از خودت دفاع کنی ولی حالا که همه چی تموم شده میای و ...
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
8
12
سلام اقای جمشیدی
شما هنوز برای ما عزیز و قابل احترام هستید اگر هم با شنیدن این خبر شکی تو دلمون راه پیدا کرد و ... ازتون معذرت میخوایم
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
3
17
مردمان این روزگار حزب بادند تا دیروز همگی فرزاد جمشیدی رو می کوبیدن حالا بایک نامه ایشون همه چیز عوض شد واقعیتش من نه از اجرای ایشون خوشم می اومد ونه برنامه های سحرشو نگاه می گردم ولی ارزش آبروی مومن به حرمت خون شهیده چه راحت این روزها آبروی دیگران را می بریم.البته این سوال را از آقای جمشیدی دارم پس حقیقت چی بود؟
ایران طبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
4
7
امیدوارم خدا مرا و مارا از قضاوت نادرست درباره ی انچه نمی دانیم بر حذر دارد . آمین

من هیچ قضاوتی درباره ی ایشان نمیکنم ...همین جا حلالیت می طلبم. والله خیر الناصرین . فقط به شرط صداقت ایشان بیتی از حافظ تقدیم می کنم :
فلک به مردم نادان دهد زمام مراد
تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس
مهشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
6
6
میبینم که نظرات رو هم سانسور میکنی با مرامممممممممممممممممم
نقی لو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
7
19
جناب جمشیدی نامه تان راخواندم عجیب است که خودرا با پیامبران وامامان (ع) مقایسه میکنی و مخالفانتان را با نمرود وشیطان البته این روزها در کشوراسلامی مان رسم شده است که مخالفانمان اگر ابزار دفاع از خود را نداشته باشند برچسب جاسوس و منافق و غیره زده میشود شماکه خودتان را تا این حد خدایی میدانید که بالا بروی ازتیرنمرود دور شوی میتوانستی از درسهای مادرت رحمانیت خدارا یاد بگیری ویک کلمه مینوشتی من شمارا بخشدم خداهم مرا ببخشد این جمله نیازی به عرفان بالاهم نداشت خدا رحمت کند شهید مظلوم بهشتی که تهمتهای وارده به ایشان با شما قابل قیاس نبود اعلام کرد من همه را بخشیدم ... البته من بیسواد هستم نمیدانم شاید راهی که رفتی درست است ولی این را بدان در دین مبین اسلام این اصل است ببخش تابخشیده شوی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
ابروی این بنده خدا رابردند بد انتظاردارید بگوید همتون را حلال می کنم واقعا اگر خودتون یک لحظه جای این مجری را می گذاشتی این گونه حرف نمیزدی
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
10
7
آقا فرزاد دوستت داریم. ما از اولش هم که شنیدیم باور نکردیم و میدونستیم تهمته. شما انسان پاک و با تقوا رو همه می شناسند. اگر میشه به تلویزیون برگرد. غلامتیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
9
6
اقای فرزاد جمشیدی ما شمارا قبول داریم امیدوارم دوباره به صداوسیما برگردی
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
2
16
حرفای شما محترم ولی اگر این داستان فقط یک داستان بود بهتر نبود شما بجای خدافظی از خودتون دفاع می کردید ! اونوقت اگر مردم الان 50%مطمئنا که شما صدق مطلقید با اون دفاع 100% مطمئن میشدن
به نظرم به جای اینکه همه چیز رو به خدا بسپارید بهتر بود حرف میزدید
حق رو باید گرفت و ابرو رو باید در حفظش کوشید ن اینکه بسپاریمش ب بعد.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
3
6
بله آقای جمشیدی همیشه قله های بلند دره های عمیقی دارند با یه نامه فک کردی همه چی رو میتونی تغییر بدی.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
3
12
اگر حقیقتا مسئله ای نبوده چرا فرار!!!
با خالی کردن میدون داره عملا میگه حرفها شایعه نیست و حقیقت داره...
البته من اصلا با فضولی در زندگی خصوصی دیگران موافق نیستم و کسی که این کار رو انجام داده و باعث ریختن آبروی دیگری شده و باعث شده که نظر همه به اون شخص خاص معطوف بشه اصلا کار درستی انجام نداده...
اما من فرار از صحنه رو نمیپذیرم...
حالا هر کی میخواد باشه...
مرحومه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
5
4
نامتو خوندم خوب من اشک چکوندم خوب من ، نوشته بودی زندگی چنگی به دل نمیزنه..........
سميه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
5
5
آدم نه ميتونه چيزي بگه و نه ميتونه قضاوت كنه
انصافا مجري توانايي بودند
متاسفم براشون...
mari
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
8
5
فرزاد عزیزسلام!
وقتی نامه توخوندم ناخوداگاه اشکم در اومد نگران نباش خدا خیلی مهربونه مطمئن باش این کارشونو بی جواب نمیذاره!امسال وقت سحرمنتظر رگباد حرفای قشنگت میشینم..........
عبداله فرامرزي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
6
5
سلام فرزاد جان!

به قول دوستان - ما رفيق و همراه هميشگي سحرهاي ماه خدا بوديم - من حتي يكبار هم به برنامه شما پيام ندادم چرا كه دلهايي بودن از دل من پر تر - گفتم اولويت با اونها هست - خيلي دوستت دارم گفته هات و نوشته هات بوي عطر گل محمدي ميده - تهمت زدن آسون هست اما باور كردنش سخت - ما ميدونيم كه شما كي بودي - كي هستي و كي خواهي بود - خواهشاً‌ ملتمسانه ازت ميخام محبتت رو از ما دريغ نكن - اگه تلويزيون گهواره خوبي براي خواب آرام تو نيست آغوش ما براي تو هميشه باز هست - قربون صداقتت - فرامرزي استان گلستان شهر كلاله
juno
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
3
7
من که به چشمهای خودمم اعتماد ندارم چه برسه به اینکه از اینترنت ندیده نشناخته چیزی رو قبول کنم باید خود جمشیدی ته نامش میزد که موضوع از چه قراره!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
5
5
آقای جمشیدی اگر باعث نشر این شایعه شده ایم را حلال کنید
بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
3
4
اگر أيشان خطايي هم كرده باشه حتما توبه كرده وإنشا لا خدا هم كه رسم وسنته بخششه ببخشيد تش وتمام اين رنجي كه دارين مدت متحمل شده كفاره گناه احتماليشه وشايد بااين دل شكسته از هميشه پيش خدا عزيزترباشه ولي وأي به أحوال أو نهائي كه ابروي أفراد رو مي بردن چون من به چشم خودم ديدم كه درهمين دنيا خدا تلافي مي كنه.
زينب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
6
5
آقا جمشيدى عزيز با آدماى بزرگى مثل شما از اين كارا زياد كردن مثل ....... كه فبلم ...... رو تو فضاى مجازى پخش كردن اما ايستادگى كردن كاش شما هم همين كار رو ميكرديد و دفاع ميكرديد.آبروى مؤمن از كعبه بالاتره ولى ما راحت كعبه رو خراب ميكنيم خيلى راحت.خدا پشت و پناه شما باشه جناب جمشيدى عزيز.حيف شد
مدیر پایگاه بخشی از نظر شما حذف شد.
لطفاً از بردن نام افراد خودداری کنید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
1
4
الدنیا ضل و الزائل (علی ع)
دنیا سایه ای از بین رفتنی است................
نیکو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
8
4
واقعا برای این ملتی که همه فکر و ذکرشان خراب کردن انسان های والاست؛ انسانهایی که خودشون آرزو داشتند روزی مثل اون باشند و به جایگاه اون برسند و حالا نرسیده اند.
آی خانم یا آقایی که اینجا هم دست از این چرت و پرت ها و چرندیات دست برنمیداری و محیط را با ینکه مدت هاست از این ماجرا گذشته بازهم متشنج میکنی و به خیال خود داری دادخواهی میکنی و طرفدار پاکدامنی هستی؟ ایا خود شما با این طرز برخورد پاکدامنی خودتو زیر سوال نمیبری؟؟؟

مردم باید بدانند این آزمایش برای همه ما مسلمان ها بوده که بفهمیم در این مواقع کدامیک از ما در این میدان چگونه برخورد میکنیم. بالاخره امام زمان ما به وجود " بهترینها" ی انسانها نیازمنده و اون ها هم باید طوری با این آزمون ها شناسایی شن.
خدارو چه دیدی؟
شاید آزمون 313 نفر بوده

راستی چرا خدا با من و شما این کار را نکرد؟

چون اونقدی بزرگ نیستیم که بخوایم با همچین مسئله بزرگی روبه روش بشیم.

یادمون باشه برای اقای جمشیدی قضاوت ها و نظرات ما نسبت به خودشان مهم هست ولی نه اونقد که خدا و عشق آسمونیشو بخوان به حرفای زمینی یه عده آدم زمینی سفت ؛ بفروشه.

وای به حال تو ای اهل زمین که اگر در این ماجرا ؛ تو نیز سهمی هرچند کوچک برای انتشار و ابلاغ نادرست این " کذب" برآمده باشی !
همه ازین امتحان عبور کردیم.
خوش بحال آنهایی که با " بصیرت " به "ماجرای شیطان دوخته" نگاه کرده اند و " احساسات ضعیف همسان پنداری ظاهری شان" رو پیشکش نفس ضعیف خود نکرده اند.

یا فاطمه زهرا...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
...دعا می‌کنیم ما را عاقبت به خیر کند...
zahra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
6
2
vaaaaaaaaaaay cheghad shoma bikarid akhe man chi begam b shoma
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
5
4
جناب آقای جمشیدی منم با نظر دوست ناشناسی که شما رو زیر سوال برده موافقم انسانهای موفقی مانند شماحسود وبدخواه زیاد دارند و نباید کاری کنند که در مظان اتهام قرار بگیرند ولی حالا آدمای زیادی هستند که نمیخواهند اوج گرفتن تورا ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها انشاا... رسوا می شوند کسانی که با آبروی دیگران بازی می کنند
زیبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
3
0
مگه چی گفتن ا ی بابا
سمیه ک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
6
3
جناب جمشیدی عزیز
یه شما تبریک می گم،به خاطر کلام نافذ و پر از مهرتان.صدای گرم شما روحانی ترین لحظات را برای ما تداعی می کنه ،بابت تمام احساسات خوبی که در این سالها به ما القا کردید سپاسگذارم.
در بین ادما کسانی پیدا می شن که به راحتی ملعبه خبرسازی ها و شایعه پراکنی ها نمی شن.همونهایی که به درستی رمضان وسحرو مرغ سحر را درک کردند.
چه خوب که پس از مدت ها(در قالب این نامه) به ما سری زدید و چه بد که زود رفتید.
خدای بزرگ همراهتان
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
6
3
سلام آقای فرزاد جمشیدی.خیلی متاسف شدم و آه کشیدم از این که شما دیگر برای اجرای ماه رمضان نیستید.من عاشق کلام زیبا و سخنان گهربار شما هستم.هر سال کلام شمادر یک ماه رمضان مرابه نکات و سخنان زیباییتان جذب میکرد.و همواره برایم بهترین مجری هستیدامیدوارم روزی دوباره بیایید.ولی توروخدا تصمیمتان را عوض کنید.سخنان شما در ماه رمضان هر ساله مرا متحول می کرد.حالا در نبود شما سحرگاه رمضان برایم مثل هر سال نخواهد بود.
مریم ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
5
2
سلام ،آقای جمشیدی. وقتی برای اولین بار این تهمتها رو شنیدم اصلا فکر نمیکردم اینقدر جدی بوده باشه.واقعا آزمایش سختیه و صبر زیادی میطلبه.امان از حسودان و تنگنظران و مخالفان اسلام ومسلمین. امیدوارم هرجا هستید شاد و پیروز و سربلند باشید. التماس دعا
ساره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
2
سلام برادر عزیز آقای جمشیدی
یادمه یکی از دوستای برادرم با بردن اسمش تو برنامه سحر شما شفا پیدا کرد!
بخدا حیفه میان حرفای بسیاری از خدانشناسان مردم را در سحرگاهان تنها بذارید...
شما که به این دو ضرب المثل اعتقاد دارید پس نباید به این شایعات توجه کنید
پس برگردید تا با حضورتون در این برنامه زیبای سحرگاهی با صدا و اشعار شما سحر ماه رمضان را به افطار برسانیم و وسیله ای باشیم برای شفا خیلی از نیازمندان...
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
2
9
خلاصه من از این مجری تشکر میکنم که مجبور نیستم این ماه رمضون هی وسط دعای سحر پارازیت گوش کنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
6
2
صحبتهات شيرين بود و هست برادر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
5
2
خواهشم مي كنم ما را هم حلال كنيد اگر كه ناخواسته باعث نشر اين اكاذيب شديم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
3
1
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
3
2
حلال کنید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
6
3
جناب آقای جمشیدی من چند سالی میشه که سحر های ماه رمضونمو با صدای آرام بخش و چهره ی آرام و ملکوتی وادبیات زیبای شما میگذرونم واقعا اجرای شما رو دوست داشتم و دارم وبرنامه های تلوزیون بی حضور شما بی معنیه و من واقعا برای این اتهاماتی که به شما زده اند متعاسفم.
پریسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
1
دنیابهشت کافروزندان مومن است/تابوده همین بوده و همین خواهد بود... درجواب دوستی که گفته اند چراازخودشون دفاع نکردن ... اگربه دفاع بود که باید روزعاشورابعدازاینهمه دفاع حضرت امام حسین ع جنگ به نفع مسلمین میشد نه کافران... گاه باید گذاشت و گذشت تاذهن دست توانای خداوند و ذهن دقیق زمان پاسخ بی مهری هارابدهدوخداوند با صابران است... دوست عزیزجناب آقای جمشیدی بهترین کارراشماانجام دادید و شاید من اگرجای شمابودم این نامه راهم نمینوشتم وهمه وهمه را ازته دل به خداواگذارمیکردم...درهرحال خداوند پشت و پناهتان باشدشادوموفق و سلامت باشید.انشاءالله
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
3
2
سلام .آقای جمشیدی به قول آن عارف بزرگ:این هم بگذردیاعلی
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
2
سلام آقای جمشیدی0 من که متوجه نشدم چه تهمتی زدند ولی وقتی کناره گیری میکنید دل همه ی ایرانیان غمگین میشه و دل دشمنان و حسودان شاد میشه بهتر بود میموندید تا ببینید مردم تو برنامتون چطور جواب نا اهلان رو میدادند الان باب میل دشمنا شد و این اصلا خوب نیست حتمااونا هم همین رو میخواستن دلمون براتون تنگ میشه برگردید همیشه میگفتید فاتحه یا صلوات من میخوندم و مطمئن بودم تاثیر داره واسه حال بیماران0امیدوارم همین که رفتید شایعه باشه و با برگشتتون همه رو خوشحال کنید.منظریم. ممنون.
راز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
3
آقای جمشیدی سلام تمام تهمتهایی را که به شما زدند را خواندم ولی با صحبتهایی که در سحرگاههای رمضان از شما شنیدم هیچکدام را باور نکردم و وقتی این نامه را خواندم به شما افتخار می کنم امیدوارم با صبری که از خود نشان میدهید دشمنان را از پا در بیاورید ای کاش از آن جملات اعجاب انگیزی که در مورد خدا و دین و رمضان می شنیدم دوباره در بیلبوردهای شهر ببینم متشکرم
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
4
سلام بنده مخلص خدا ،فقط چند جمله .ایکاش ما شیعیان علی این تکه از نامه مولا را به مالک همیشه درخاطر داشته باشیم :مالک اگر شب کسی را در حال گناه دیدی صبح به آن چشم به او نگاه نکن شاید که سحر توبه کرده باشد وتوندانی .مولا حتی در مورد بنده گناهکار نیز این گونه سفارش می کند چه به رسد به بنده ای مخلصی مثل شما که اینگونه مورد تهمت قرار گرفت .
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
3
با سلام خدمت اقاي جمشيدي از همين درسهايي كه از شما و ديگر دوستان گرفتم حرمت آبروي مومن از خانه كعبه بالاتر است اگر تمام حرفهايي كه پيرامون جنابعالي زده شده تهمت وافترا مي باشد شما وظيفه داريد براي همين حفظ حرمت تمام تلاش خود را بكنيد و تمامي خناسان را رسوا كنيد كه اين مهم بزاي شما كه حاميان قوي من جمله در صدا وسيما داريد كار دشواري نيست به نظر بنده اصلا كار درستي نيست كه ميدان را خالي كنيد ومن اله توفيق
نجمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
5
4
سلام آقای جمشیدی. واقعا" سحر امسال بدون شما جالب نیست.با خوندن نامه شما گریه ام گرفت.اما از امام زمان میخوام طوری بشه که ماه رمضون امسال دوباره ببینیمتون.من هنوز امیدوارم و دست به دعا
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
4
2
آقا فرزاد سحرهای ماه مبارک از شما چیزای زیادی یاد گرفتم.همان ها باقیات صالحات شما باشد.ان شا اله
rahil
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
4
5
خدا نسل آدمایی که براحتی با ابروی مردم بازی میکنند از روی زمین برداره بحق این ماه عزیز...
امین
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
3
4
مرد را به حق بسنجيد نه حق را به مرد علي (ع)
يا محاكم ما كارشان درست است يا غلط اگر درست است كه نبايد چون از كسي خوشمان آمد ديگر خطاهايش را نبينيم
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
4
2
بترسين از اين همه تهمت...آدم از فرداش خبر نداره....اين همه كه بد ميگين از آقاي جمشيدي به همون خدا قسم كه مثل همين سرتون مياد...هر كسي رو تو قبر خودش ميخوابونن...شماها برين خودتونو درست كنين كه مثل اين آقا جلوي خداي خودتون رو سفيد باشين.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
3
0
اقای فرزاد جمشیدی جاداشت بسیار زودتراز حالا بامدارک محکم از خودت وحقانیت خودت دفاع می کردی زیرا این شایعات نه تنها اسیب به وجه زیبای معنوی وعرفانی وخداگونه شما زد وماه ههاهمه ما راکه عاشق اجراههای زیبای شما در صداوسیمابودیم دچار افسردگی شدیدکرد ازسوی دیگرتیشه ای به ریشه دین ودینداری بود .ای کاش خیلی زودتراز خودت ومعتقداتت دفاع محکم تری میکردی و اجازه هر گونه اظهارنظرهای نابخردانه در موردخودت ودین ومکتبت را به افراد فرصت طلب نمی دادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
3
0
حلال كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
3
1
آقا خدا لعنت کنه کسی رو که با آبروی مردم بازی میکنه فرزاد جمشیدی عزیز ما همیشه دوست داریم و گوش به این شایعات نمیدیم مبادا غصه بخوری هرچند از متن نامتون بر میاد که دلتون زخم خورده خدا باعث بانیش لعنت کنه ......
fariba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
1
2
چرا مطالبى كه به نفع تان نيست را سانسور ميكنيد شما بايدامانت دار باشيد و به حرفتان عمل كنيد گفته بوديد توهين و ... در نظراتتان نباشد پس چرا مطلب بنده را كه ٤/٤/٩٢ ارسال كردم چاپ نكرديد .
مدیر پایگاه عقیق نظراتی و یا هر گونه مطلبی را که حاوی توهین، تهمت، افترا ثابت نشده باشد را منتشر نمی کند.
حامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
2
4
برادر من آقای جمشیدی بقول خودت آدم باید پیش خدا روسفید باشه. در ضمن شما که باید با اینهمه دانش و مطالعه و ایمان بدونی تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته! پس ببین حکمت خدا از اینکه جلوی به اوج رسیدنت گرفته شد چی بود ؟ مردم وسیله هستن .حالا نوبت خودته که به نقلهای سحریت عمل کنی وببخشی!
ف...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
4
1
من و همسرم همیشه از اجرای زیبای آقای جمشیدی لذت میبردیم خیلی حیف شد که دیگه وقت سحر صدای دل شما همسفره ما نیست امیدوارم اون بی معرفتایی که شما رو مجبور به نوشتن این نامه کردن جواب این کارشونو از خدا بگیرن
fariba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
2
2
اقاى جمشيدى يعنى اگر خداى نكرده حكم حد شرعى شما واقعا صادر شود براى نسل جوان ما كه به شما اعتماد كردن جوابى داريد ؟
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
1
4
هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره
ش....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
0
4
ما نه سند گناه شما رو دیدیم نه سند بی گناهیتونو؟! قضاوتش با خدا.
کاشکی بهتر ثابت میکردی!
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
1
3
وقتی نامه خدا حافظی ایشان راخواندم فقط متوجه شدم تهمت ها خیلی اثر عرفانی داشته که خودرا درریف امامان وانبیاء آورده/آقا فرزاد خیلی هم جو گیر نشو/
اکبر حسين زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
2
1
سلام
مگه يکي از صفات خدا ستار العيوب نيست
نگاه خيس آئينه سيه پوش شقايقهاست / کز اين صحرا نمي رويد بجز داغ پريشاني
آقاي جمشيدي خدا بهت صبر بده از اين آدمهاي .....
بندۀ خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
2
1
سلام جناب جمشیدی،
تهمت سنگینی است که بر شما وارد شده. کاری به درستی یا نادرستیش ندارم، چون خداوند ستّارالعیوبه و اگر ما مدعی هستیم بنده های خوبشیم، باید عیب همدیگه رو بپوشونیم. همۀ ما به نوعی در معرض تهمت قرار می گیریم.
امیدوارم پروردگار تهمت زننده ها رو هدایت کنه و آبروی کسانی که بهشون تهمت زده شده، بهشون برگردونه.
جای شما در برنامه های ماه رمضان سبز خواهد بود.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
1
2
مطمئناٌ اگه کاری هم کرده باشه ، از راه قانونی و شرعیش بوده .
این موضوع یک امر عادی و خداپسندونس.
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
2
1
امان از قضاوتهای عجولانه.خدا از سر تقصیرات ما بگذره.من خدا رو شکر دیر باورم.توی اینجور قضایا خیلی خوبه.آبروی مومن از حرمخدا مقدس تره.یاد حمد شفاهایی کهسر سفره سحر میخوندیم بخیر.
nice
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
2
0
mishe begid mozoee asli chi boode?
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
2
1
آقای جمشیدی عزیز چقدر جات تو برنلمه ی سحر خالیه. چقدر دلمون برای اون حرفهای قشنگ و شیرینتون تنگه. دیگه برنامه سحر شبکه یک رو دوست ندارم، بی شما لطفی ندارد.
حانیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
2
0
میدونیدچراامام زمان ظهورنمی کنه؟واسه اینکه اگه ایشون ظهورکنن حتمابه محض اینکه توی چندتاسایت بنویسن ایشون امام زمان نیس قبول می کنیم.دنیاخیلی پسته ولی آقای جمشیدی کاش مقاومت می کردین وکنارنمی کشیدین.
بیرق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
2
0
السلام علیک یا اباالفضل العباس
صاحب آبرو،کس دیگریست...
ما حاج فرزاد رو قبول داریم،خدا بهش عزت بده
م...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
1
0
به نظر اینا ازرو حسادته وهمش تهمته که به آقای جمشیدی زدن خدا براشون نسازه
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
0
1
سلام آقای جمشیدی
من نمیدونم تهمت بوده یا واقعیت چون نه شاکی و نه شما هیچ کدوم رو ثابت نکردید.ولی حرف دوستان درسته باید از خودت دفاع کنی نه مظلوم نمایی.شما نماینده نسل مذهبی هستی و ما مذهبی ها از اینکه همینطوری اجازه یدی زیر سوال بری و مردم خاطرات بدی از افراد ظاهرالصلاح در ذهنشون بمونه ناراحتیم.از خودت دفاع کن لطفا
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
1
0
فرزاد جمشیدی عزیز امسال اولین سحر ماه رمضان با شوق سیراب شدن از چشمه ی معرفت و اخلاق شما و به رسم سال های قبل برای درک بهتر ماه مبارک رمضان تلویزیون شبکه ی 1را روشن کردم
دیگه سحر های ماه مبارک نمی تونیم با صدای دلنشینت با حمدو 3قل هوالله به آرامش برسیم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین