عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
آیت الله بشیر نجفی:
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیعیان لبنان که برای شرکت در اربعین حسینی به عراق آمده بودند، تاکید کردند: زیارت امام حسین (علیه السلام) والاتر از بهشت است، پس از راه زیارت امام حسین (ع) وارد عالم جدیدی شوید که با تقوا و فضلیت برای رسیدن به آن رقابت می کنید و مؤمن در آن مراتب تقوا و قرب الهی را طی می کند.
عقیق:آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیعیان لبنان که برای شرکت در اربعین حسینی به عراق آمده بودند، تاکید کردند: زیارت امام حسین (علیه السلام) والاتر از بهشت است، پس از راه زیارت امام حسین (ع) وارد عالم جدیدی شوید که با تقوا و فضلیت برای رسیدن به آن رقابت می کنید و مؤمن در آن مراتب تقوا و قرب الهی را طی می کند.

ایشان افزودند: خواسته های مؤمنین در این مکان مقدس باید خواسته ای والا و بزرگ و به دور از تمامی خواسته های دنیایی باشد.

آیت الله نجفی تاکید کردند: مؤمنین باید با همکاری و همیاری داشته باشند و برای یاری یکدیگر و عدم گسترش تفرقه و کینه تلاش کنند؛ چرا که آزار دادن مؤمن از اعمال حرامی است که خداوند آن را دوست ندارد و به شدت به آن رسیدگی می کند.

معظم له از مؤمنین خواستند که رفتار و گفتارشان مطابق با سیره و رفتار اهل بیت (علیهم السلام) باشد و نمونه های حقیقی از شیعه تربیت یافته از اندیشه اهل بیت (ع) ارائه دهند.

متأسفانه زبان عربی در کشور های اسلامی و عربی مورد توجه قرار نمی گیرد

حضرت آیت الله بشیر نجفی بر اهمیت توجه به زبان عربی به عنوان زبان فقه، دین، عقیده، تفکر، فرهنگ و زبان اهل بهشت تاکید کردند و افزودند: متأسفانه ملاحظه می‌شود که کشور های عربی و اسلامی در توجه به زبان عربی ضعف دارند.

ایشان در دیدار گروهی از جوانان کربلا بر اهمیت مقابله با افکار گمراه کننده و فاسد که هدفش انحراف جوانان از راه مستقیم است تاکید و اشاره کردند: شما با خوش رفتاری و سعه صدر در راهنمایی مردم، بیان حق و راه های نجات کوشا باشید.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین