عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
حجت‌الاسلام کفیل:
معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) گفت: در این گردهمایی سه روزه مباحثی نظیر تبادل رسانه‌ای، اصول کار تشکیلاتی، فضای مجازی، آسیب‌ها و فرصت‌ها مورد بررسی و مداقه قرار می‌گیرد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس با اشاره به گردهمایی 200 استاد مهدوی از 20 استان کشور در شهر مقدس قم گفت: این گردهمایی روزهای 26 تا 28 مهر ماه جاری در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این گردهمایی مباحثی نظیر تبادل رسانه‌ای، اصول کار تشکیلاتی، فضای مجازی، آسیب‌ها و فرصت‌ها مورد بررسی و مداقه قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام کفیل اظهار داشت: در این گردهمایی سه روزه حجج اسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت، سیدمسعود پورسیدآقایی رئیس مؤسسه آینده روشن، محمود متوسل آرانی مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، مهدی‌پور، هاشمیان، شهبازیان و عرفان به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی ادامه داد: اهتمام و توجه به مباحث کاربردی و هم اندیشی برای توسعه معارف مهدوی با هدف برنامه‌ریزی و مقابله با آسیب‌ها و انتقال تجربیات در 9 نشست این گردهمایی در نظر گرفته شده است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین