عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
دست دشمنان اسلام اين بار از بازوي افرادي بيرون آمده است كه ادعاي آزادي و حريت دارند و مي‌خواهند كشور را از دست عوامل مستبد خارج كنند؛ آزادي و حريتي كه به دنبال نابود كردن آثار مقدسات اسلامي و بازي با عقايد و باورهاي امتي است كه همواره مظلوم واقع شده اند.
عقیق: جبهه النصره، نامي است كه در حدود يك سال و اندي اخير بسيار براي نخبگان و عوام آشنا شده است. نه از اين رو كه به دنبال آزدي است بلكه از اين رو كه به دستور اربابانش به دنبال خدشه و صدمه بر باورها و مقدسات امت شيعه اميرالمومنين است تا از اين طريق بتواند تفكرات متحجرانه خود را تحقق بخشد و اهداف دشمنان اسلام را بر آورده كند.

سوريه از بيش از دو سال گذشته در آتش تفرقه و حماقت گروهي مي‌سوزد كه تنها به دنبال اهداف استكبار و دشمنان اسلام‌اند. گروهي به نام اسلام از بيش از ۱۰۰ هزار كشته در سوريه، پشته ساخته است و ميليون‌ها نفر را آواره كرده است.

ادعايش چيزي جز آزادي و سقوط اسد نيست و به دنبال جاري كردن قوانين اسلام است، اما با دشمنان قسم خورده اسلام كاسه يكي شده و از آبشخور آنها آب ميخورد. ادعايش حمايت كشورهاي متحجر عرب است در حالي كه ناگفته پيداست كه اين اميران و پادشاهان عرب چيزي جر ملبعه و بازيچه امريكا و غرب نيستند و تنها هدفشان تحقق اهداف دشمنان اسلام است.

توهين به مقدسات و بازي با عقايد شيعيان و رافضي خواندن پيروان اهل بيت روشي است كه در پيش گرفته اند اما نميدانند كه اين ره به بيراهه است. همانگونه كه در طول ۱۴۰۰ سال گذشته نتوانستند در اين خصوص كاري كنند و تشيع قدرتمند‌تر از هميشه در ايران، بحرين و عراق و ساير كشورها به پيش مي‌تازد و پشتوانه اش فقهي است كه هيچگاه درجا نميزند؛ چراكه پشتوانه اش آل رسول الله و فرزندان اميرالمونين است.

نيروهاي معارض سوريه و گروههاي تندوريي چون جبهه النصرة در طي دوسال اخير با يورش به شيعيان خواستار از بين بردن آنند روزي به مزار حجر بن عدي، يار شفيق امام علي (ع) حمله مي‌برند و هتك حرمت مي‌كنند و روزي درگيري را به لبنان مي‌كشانند تا حزب الله را وارد عمل كنند و با شيعه بجنگند.

اينها به راستي از اين غافل اند كه سني و شيعه كتاب و رسولي مشترك دارند و وحدت راهگشاي آنان است اما اين گفته‌ها چه سود كه دشمنان آب در آسيابشان مي‌ريزند؛ واي بر آنان كه آلت دست دشمنان خدا و رسولش شده اند، آنهم به اسم دين خدا. جديدترين اقدام اين فاسقان حمله به حرم حضرت زينب (س) است؛ زينبي كه نسبش به رسول الله و امير المونين و فاطمه زهرا (س) مي‌رسد كه بهترين بندگان خدا هستند.

اگر نبود زينب (س) شايد كربلا ديگر زنده نمي‌شد و همين‌هايي كه امروز ادعاي آزادي دارند زير چكمه‌هاي اموي و عباسي له مي‌شدند و مانند اسلافشان نامي از آنها باقي نمي‌ماند. بر اساس آخرين گزارش‌ها بر اثر اصابت چهار گلوله خمپاره به اطراف حرم حضرت زينب (س) در ريف دمشق خساراتي مادي به بار آمده است. در اين حمله تروريستي، ۴ شهروند كشته شده و چند نفر ديگر مجروح شدند.

منابع سوري تأكيد كرده‌اند كه عناصر مسلح از مزارع نزديك به منطقه حضرت زينب (س) اين خمپاره‌ها را شليك كردند. خوشبختانه اين حمله ناموفق بود و نتيجه‌اي در بر نداشته است نه ويژه آنكه نيروهاي مردمي نيز به حمايت از اين حرم پرداخته اند. بلافاصله پس از اصابت اين خمپاره به نزديكي حرم، نيروهاي گردان أباالفضل العباس عليه السلام كه مسووليت حفظ امنيت حرم حضرت زينب (س) را بر عهده دارند، محل دقيقي كه خمپاره از آن پرتاب شد را شناسايي كرده و آن محل را با خمپاره مورد حمله شديد قرار داده و به طور كامل تخريب كردند.

اين دشمنان غافل از آنند كه شيعه به بركت انقلاب اسلامي ايران داراي آنچنان قدرتي است كه اجازه هيچ تعرضيرا به مقدساتش نخواهد داد و تا پاي جان ايستادگي مي‌كند. چرا كه از مكتب عاشورا درس آموخته است. دشمنان بايد بدانند كه سربازان حيدر همچنان در عرصه هستند و نخواهند گذاشت تعرضي به مقدساتش كه براي همه بشريت است، نخواهد داد.

منبع:حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین