عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
در آستانه محرم؛
دوره جامع صوت هیات، با استقبال صدابرداران و متخصصین صدا و با تدریس مهندس علی منصوری برگزار شد.
عقیق:اولین دوره آموزشی جامع هیات با موضوع صوت توسط مجتمع پژوهشی آموزشی شهید آوینی(مرکز بسیج صداوسیما)، با همکاری جامعه ایمانی مشعر و پایگاه خبری عقیق در یک روز و در تاریخ 25/06/1396 برگزار گردید.


این دوره که در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله(ع)، با هدف تقویت هیات های مذهبی برنامه ریزی شده بود مورد استقبال هیات های مذهبی و صدابرداران و متخصصین عرصه صدا از سراسر کشور قرار گرفت.
 
دوره صوت هیات با تدریس مهندس علی منصوری از صدابرداران و تنظیم‌کنندگان حرفه‌ای صوت هیات، در محل استودیوی شماره یک صدای جمهوری اسلامی واقع در سازمان صدا و سیما برگزار گردید. 

کلاسهای دوره صوت هیات در 4 بخش و از ساعت 10 صبح تا 19 بعد از ظهر برگزار شد. اصول صدا، رکورد و میکس از جمله سر فصل¬های بررسی شده در این دوره بودند.
 


با توجه به برگزاری این دوره در ساختمان شهدای رادیو، هنرجویان با محیط استدیوها و نیز با صدای حرفه ای و قابل استفاده از نظر رادیو آشنا شدند؛ در این بخش اطلاعاتی توسط مهندس علی آزادگان مهر ارائه شد. همچنین در ادامه تاریخچه رادیو، تاریخچه دستگاه¬ها، اصول رادیو و صدابرداری از قدیم تا امروز نیز مورد اشاره قرار گرفت.

در ادامه هنرجویان ضمن بازدید از استودیوهای صدا، استودیو 1 و استودیو 29 با محیط رادیو آشنایی بیشتری پیدا کردند.
 

در پایان به هنرجویان حاضر در دوره گواهی¬نامه معتبر این حوزه اعطا گردید.
با توجه به استقبال هنرجویان از این دوره، مجتمع آوینی به زودی و بعد از ایام عزاداری محرم، دوره صوت هیات را به-صورت مجدد برگزار می¬کند.


همچنین مجتمع پژوهشی آموزشی شهید آوینی تلاش دارد تا با استفاده از توان بالقوه رسانه ملی، اساتید حرفه¬ای و هنرمندانی که در رسانه ملی فعال هستند، دوره¬های دیگری را در راستای ارتقای کیفیت فنی و هنری تولیدات و محصولات مذهبی، تقویت هیات¬های مذهبی و افزایش توانمندی نیروها و جوان¬های انقلابی برگزار نماید. در دوره¬های آتی عناوینی مانند روابط عمومی و انتشار محتوا در هیات ،عکاسی هیات، گرافیک، فضا سازی و دکورو... آموزش داده می شود.


اطلاعات و اخبار مربوط به دوره¬های مذکوردر صفحات رسمی این مجتمع در شبکه های اجتماعی به آدرس @Avini_center منتشر می¬شود.

در ادامه تصاویر بیشتری از این دوره می بینید:








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین