عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) از برگزاری مراسم شیرخوارگان در ۴۱ کشور جهان خبر داد.
عقیق:داوود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در نامه ای که در اختیار خبرگزاری قرار گرفت آورده است:ساعاتی پیش بیانیه  مشترک مصلای امام تهران و هیأت رزمندگان را دیدم و به جای دلگیری از برادرانم، سر بر سجده شکر الهی ساییدم زیرا که رد پای حکمت او را در مسابقه اجرای مراسم، در این می بینم که اراده خداوند، دل ها را متوجه این نیروی مظلومیّت و قدرتِ بلا منازعِ شیعه کرده است.

ساعتی پیش تر، گلایه ی دیگری را در شهر کراچی به صلح و صفا رساندم چرا که در آنجا هم، هر کس برای اینکه این توفیق را به نام خود بزند، با برادرانش نامهربانی کرده بود.

نام این دلنوشته را گلایه نامه ای از جنس محبّت می گذارم. چرا که می دانم اگر برادران ایمانی من می دانستند که چه حادثه  عظیم ولی پنهانی در جهان، به خاطر این حرکت درحال وقوع است، نه تنها ما را در چاهِ حذف و جایگزینی نمی انداختند، بلکه به روند رشد آن که در سالهای آتی به فضل الهی به 12000 همایش در جهان خواهد رسید، کمک می کردند.

 دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در ادامه آورده است: امروز به برکت دعای حضرت ولی اللّه الاعظم، صاحب اصلی این حرکت،شاهد شکوفایی آن در بیش از 4500 نقطه  ایران و 41 کشور جهان هستیم و در عرصه  بین الملل به عنوان تنها هیئت بین المللی شیعه مطرح شده ایم. کم لطفی شما در مورد اینکه ما شرایط لازم را در خصوص برگزاری مراسم در مصلای تهران رعایت نکرده ایم و شبهه افکنی های این چند روز، باعث عرض این گزارش به محضرتان شد.

برادران عزیز و ایمانی، این حرکت جهانی تنها یک هیئت و مراسم نیست!مسابقه ی آمار و ارقام و گزارش نیست! این یک جنبش جهانی است که نیروی آن از حلقومِ مظلومیّتِ طفلِ شیرخوارِ کربلا بر می خیزد. این قدرتِ بلا منازع ماست که اگر بدون لطف حضرت صاحب و سپس بدون برنامه ریزی، مطالعه و شناخت مخاطبِ جهانی صورت می گرفت، امروز مورد هجمه ی رسانه ها و شبکه های مختلف معاند قرار نمی گرفت و برای این موضوع بیش از یکصد برنامه ی کوتاه و بلند ساخته نمی شد.
طرح موضوع نذرِ شیرخوارگان، برای یاری آن امامِ قائم، صرفاً یک حرکت مذهبی نیست بلکه فراخوان و یارگیری جهانی برای منجیِ عالمِ بشریّت است که به قول آن رسانه ی معاند: "پادگانِ منجی آخر راه اندازی شده است..."

گلایه ما از شما این است که مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام با وجود ناچیزترین امکانات و عدم تکیه به بودجه های دولتی به این توفیقِ بی مثال الهی رسیده است و امروز برای برگزاری حرکتی که خود بنیان گذار آن بوده ، دعوت به مساعدت و مشارکت می شود !و این نامهربانی ها چیزی جز مخالفت صریح با فرمایشات مقام معظّم رهبری که همواره تاکید بر پشتیبانی نیروهای مردمی دارند، نیست.آیا این کار غیر از تداعیِ متولّی گری ست؟!
وی در پایان عنوان کرد: برادران بر شما گوارا باد هر نام و هر عنوانِ این حرکت.فقط در اجرای مراسم مصلی که به عنوان پیشانی این حرکت می باشد، سدّ راه نباشید.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین