عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
مدیر خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: این آستان مقدس در تابستان امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، ورزشی و تفریحی را برای دانش‌آموزان پسر برگزار می‌کند.

عقیق:  حجت‌الاسلام زهیر ثباتی مقدم،‌ مدیر خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)  گفت:‌ برنامه‌های تابستانی امسال آستان مقدس قم با عنوان به سوی بهشت از اول تیرماه جاری برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه تابستانی را قرار دادن نوجوانان دبیرستانی و راهنمایی در فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) دانست و گفت:‌ دوره نوجوانی،‌ دوره هویت‌یابی برای افراد است؛ از این رو آستان مقدس قم تلاش دارد تا با این برنامه تابستانی نوجوانان را در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی، ‌در فضای معنوی حرم مطهر قرار دهد.

مدیر خدمات فرهنگی آستان مقدس قم با اشاره به برگزاری این دوره تابستانی در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته دانش‌آموزان نخبه از سوی اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قم شناسایی و در برنامه‌های آستان شرکت کردند؛ امسال این جامعه مخاطب عمومیت یافته و افراد بیشتری می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی درباره برنامه‌‌های اجرایی در این دوره تابستانی گفت: تشکیل خیمه‌های معرفت با موضوعات  احکام،‌ مسائل اعتقادی، مشاوره تحصیلی و...، تشکیل هیئت دانش‌آموزی و‌ برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی و اردوهای زیارتی و سیاحتی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح به سوی بهشت است.

حجت‌الاسلام ثباتی مقدم خاطرنشان کرد:‌ دانش‌آموزانی که در طرح به سوی بهشت شرکت می‌کنند؛ پس از ایام تابستان، به عنوان سفیران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در مدارس آموزش و پرورش استان حضو می‌یابند و به عنوان رابط، دانش‌آموزان را در جریان برنامه‌های فرهنگی آستان قرار می‌دهند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه تابستانی به سوی بهشت، می‌توانند در صحن صاحب‌الزمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، نام‌نویسی کنند.


منبع: فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین