عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) گفت: باتوجه به فضاسازی و برپایی جشن در دهه مهدویت ازسوی جوانان قمی، بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان قم، خیمه انتظار برپا می کند.
عقیق: حجت الاسلام ناصر شهیدی، رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) از برپایی خیمه انتظار در ایام ولادت امام زمان(عج) در قم خبرداد و گفت: با توجه به فضاسازی و برپایی جشن در دهه مهدویت ازسوی جوانان قمی در خیابان چهارمردان قم، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان قم اقدام به برپایی خیمه انتظار در این ایام کرده است.
 
وی بااشاره به برنامه های محتوایی این خیمه، خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان مباحث مهدوی و جلسات پرسش و پاسخ ازسوی این متخصصان و انجام مشاوره در این خیمه صورت می گیرد.
 
حجت الاسلام شهیدی اهدای بسته های فرهنگی را ازجمله برنامه ها دانست و بیان داشت: مجله  «امان» و«سه قدم مانده به صبح» نیز توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان قم درمیان جوانان توزیع می شود.
 
رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) بااشاره به انجام بخش علمی و محتوایی برنامه ها در این ایام توسط بنیاد، اظهارداشت: در 2 سال اخیر در ایام شعبانیه 70 هزار بسته و اقلام فرهنگی شامل جزوات و کتب مهدوی ازسوی بنیاد توزیع شده است.

منبع: شبستان
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین