عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
همزمان با روز عرفه؛
مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه همزمان با نهم ذی الحجه درموسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) برگزار خواهد شد.
عقیق:روز عرفه، از روزهای مهم برای مسلمانان بویژه شیعیان می‌باشد و از آنجا که امام حسین(ع) حرکت خود را به سوی کربلا پس از مراسم حج آغاز کرد برای شیعیان از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

زیارت سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) در این روز بسیار توصیه شده است.

روح اله علی اکبری، مدیر روابط عمومی سرچشمه درباره برگزاری مراسم روزعرفه بیان داشت: امسال نیزهمچون سالهای گذشته، مراسم قرائت دعای روح نوازعرفه در موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر در روز پنجشنبه ۹ شهریور۹۶ (مصادف با ۹ ذی‌الحجه) از ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا زائری و حضور جمعی از عاشقان و دلسوختگان خاندان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

ایشان با بیان اینکه ؛ دعای روح بخش عرفه امسال نیز در جوار مقتل شهدای هفتم تیر و دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا زائری و مدیحه سرایی مادحین اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، اظهار داشت به منظور رفاه مخاطبان تمهیداتی از جمله مهدکودک و پارکینگ برای استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) واقع در: میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه کوچه شهید صیرفی پور می باشد و شرکت در این مراسم برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین