عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:
حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه شهيد حججي حاصل تربيت ديني و انقلابي و حاصل تمسك به اهل‌بیت (ع) است، گفت: در عصر حاضر شهدای مدافع حرم امنیت، قدرت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، در جمع طلاب و روحانیون استان اظهار داشت: خون شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم ضامن ثبات و استقلال کشور است.

وی با تأکید بر اینکه بايد بكوشيم جريان انقلابي و روحيه مقاومت در برابر دشمن را تقويت نماییم، افزود: بايد تمام تلاشمان را مصروف تربيت ديني جوانانمان بكنيم چون حركت جهادي و ميل جهاد در راه خدا ماندگاري را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه شهيد حججي حاصل تربيت ديني و انقلابي و حاصل تمسك به اهل‌بیت (ع) است، گفت: در عصر حاضر شهدای مدافع حرم امنیت، قدرت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند، لذا تا جایی که می‌توانیم باید در راه ارزش‌گذاری به این انسان‌های وارسته و خدایی تلاش کنیم و قدردان خانواده‌هایی که چنین گوهرهای نابی را تربیت کرده و پرورش داده‌اند باشیم.

وی توجه بیشتر و جدی‌تر به مقوله وحدت را موجب توسعه کشور در همه زمینه‌ها دانست و اظهار داشت: امام(ره) در خصوص حفظ وحدت در جامعه اسلامی می‌فرمایند: «ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی باعث شکست و به باد دادن اسلام می‌شود».

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل رشادت شهدایی از صدر اسلام تاکنون همچون شیخ نمر و شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از ۱۴ قرن زندان رفتن و شکنجه این انسان‌های آزادی خواه حاصل‌ شده است، لذا باید با تمام توان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) مبارزه با استکبار جهانی در همه زمان‌ها و مکان‌ها را از اصول بی‌بدیل انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با اشاره به نقش شهدای مدافع در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌ خاطرنشان کرد:‌ خون شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی و دیگر شهدای اسلام ارزش‌های انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بیمه کرده است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین