عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
پیروان ادیان مختلف ۱۵ مرداد در مرکز اجتماعات شهر «شاین»، مرکز ایالت «وایومینگ» آمریکا در صدو پنجاهمین سالگرد ایجاد این شهر گرد هم آمدند.
عقیق:به نقل از پایگاه خبری « وایومینگ نیوز»، در این مراسم که حدود ۲۰۰ نفر از پیروان ادیان مختلف و رهبران دینی مسلمان،مسیحی و یهودی شرکت داشتند، مسئولان برگزاری، ترجمه دعاهای ادیان مختلف به چند زبان‌ را به شرکت‌کنندگان ارائه کردند.


وارن مورفی، کشیش کلیسای شاین

«محمد صالح»، نماینده مرکز اسلامی ایالت وایومینگ در این مراسم آیات ۶ و ۷ سوره حمد«اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ، صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ: ما را به راه راست هدايت فرما، راه آنان كه گرامى‌ شان داشته‌اى نه [راه] مغضوبان و نه [راه] گمراهان» را به عنوان یکی از بهترین ادعیه مسلمانان قرائت کرد و معنای آیات به چند زبان‌ ترجمه شد.
«وارن مورفی»، کشیش کلیسای شاین گفت: شاین شهری با تنوع مذهبی است و می‌توان به جرات گفت یکی از متنوع‌ترین شهرها از لحاظ مذهب و فرهنگ در ایالت وایومینگ است.
«کولتر آندرسون»، از اعضای کلیسای شاین نیز گفت: آرزوی ما اتحاد بین مردم ادیان است و با این گردهمایی می‌توانیم به این هدف نزدیک شده و شاین را به بهترین مکان برای همه مردم تبدیل کنیم.
منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین