عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
دومین جشنواره سبطی النبی (ع) از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و با همکاری ستاد عالی کانون های مساجد در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

عقیق: حجت الاسلام محمد حسن اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفتگویی از برگزاری دومین جشنواره سبطی النبی (ع) همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش های مختلف خبر داد و گفت: در این راستا جشنواره ها و جشن های ولادت امام حسن (ع) در تهران و شهرستان ها برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش بین المللی سبطی النبی(ع) هم همزمان با شهادت امام حسن مجتبی(ع اواخر ماه صفر به صورت بین المللی برگزار می شود، بیان کرد: در این همایش تلاش می شود در راستای معرفی امام حسن مجتبی(ع) که با حضور میهمانان خارجی برگزار می شود در رابطه با شخصیت امام حسن(ع) و تبیین اهداف زندگانی علمی، سیاسی و شخصیت آن حضرت همایش برنامه ریزی شود.

فراخوان جشنواره سراسری شعر سبط النبی(ع) به منظور شناخت و آشنایی بیشتر با جنبه های مختلف شخصیت والای چهارمین معصوم و دومین امام و پیشوا حضرت امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد. شناخت و آشنایی هرچه بیشتر دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با شخصیت والای امام حسن مجتبی(ع)، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام حسن مجتبی (ع)، حضور پر نشاط هنرمندان علاقه مند به اهل بیت(ع) و ارائه آثار هنری خود در قالب رشته های جشنواره از جمله اهداف این رویداد فرهنگی است.


منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین