عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
طالب‌زاده در اختتامیه پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت:
یک کارشناس ارشد رسانه معتقد است: دوام حرف حق با هنر است، امام خمینی(ره) حرف‌هایش را به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن بیان می‌‌فرمود. امروز هیئت یکی از هسته‌های اصلی تبلیغات شیعه است.
عقیق:نادر طالب‌زاده، کارشناس ارشد رسانه در اختتامیه پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی با موضوع تحلیل منشور امام خمینی (ره)  گفت: هیئت یکی از هسته‌های اصلی تبلیغات شیعه است.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان هیئتی رسالت تبلیغی این جریان را برعهده دارند، یادآور شد: باید فرهنگ اهل‌بیت (ع) و فرهنگ امام حسین(ع) را صادر کرد و اول باید از کشورهای مظلومِ آفریقا شروع کرد، زیرا در آنجاها ظرفیتی پنهان وجود دارد که پیامبر اکرم (ص) آن را درک و به مردم مظلوم آن مناطق محبت کرد و آنان را جذب اسلام کرد، ما هم به تأسی از پیامبر (ص) باید تلاش کنیم.

این کارشناس ارشد رسانه خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمود: هنر تجلی اسلام است، اسلامِ فقرای دردمند و اسلامِ مستضعفین پا برهنه. باید بگویم هیچ کس مثل امام خمینی (ره) متوجه جایگاه هنر نبود و برای موسیقی، سینما، گرافیک، عکاسی و... برنامه داشت.

طالب‌زاده با اشاره به زبان هنر و بیان هنرمندانه گفت: دوام حرف حق با هنر است، امام خمینی (ره) حرف‌هایش را به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن می‌‌فرمود، اما برخی‌ها اصرار دارند که خود را ذلیل کنند و حاضر نیستند ظرفیت‌هایی را که خداوند به آنها عطا کرده ببینند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هنرمند است، کدام رهبر در جهان، موسیقی، سینما، گرافیک، عکاسی و... می‌داند و در آنها صاحب‌‌نظر است. شهید مرتضی آوینی هم یکی از نشانه‌های خدا بود، حرف حق را زیبا بیان می‌‌کرد، زیرا برای خدا کار می‌کرد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین