عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
سلسله جلسات شرح عرفانی نهج‌البلاغه با حضور بخشعلی قنبری برگزار می‌شود.
عقیق:سلسله جلسات شرح عرفانی نهج‌البلاغه با سخنرانی «بخشعلی قنبری» دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار می‌شود.

این جلسات یکشنبه هر هفته از ساعت 16:30 تا 18 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی واقع در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، خیابان نظری برگزار می‌شود.

در پایان دوره نیز گواهی شرکت در جلسات به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

به گزارش تسنیم، بخشعلی قنبری دانشیار پایه 13 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در تاریخ 1343/3/5 در روستای قراجه فیض الله واقع در 20کیلومتری شهرستان مرند متولد شد. تحصیلات مقدماتی را در محل تولد (روستای قراجه فیض الله) و دوره راهنمایی و دبیرستان را شهر مرند گذرانده و در سال 1363 موفق به اخذ مدرک دیپلم در رشته فرهنگ و ادب از دبیرستان ناصرخسرو شد و در همان سال در کارشناسی رشته زبان روسی دانشگاه تهران و همچنین در کاردانی رشته دینی و عربی تربیت معلم علامه امینی تبریز پذیرفته شد و پس از ثبت نام در دانشگاه تهران، به دلیل علاقه فراوانی که به فلسفه و الاهیات داشت دانشگاه و تربیت معلم یاد شده را رها کرده و در حوزه علمیه ولی عصر(عج) تبریز به تحصیل علوم اسلامی مشغول شد.

در سال 1379 در کنکور دکتری دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و تحصیلات خود را در مقطع دکتری را از سال 1380 در رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز و در سال 1385 موفق شد از رساله خود با عنوان «بررسی تطبیقی عرفان ترزا و مولوی» دفاع کند. از هما سال 1380 به عنوان بورسیه در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی مشغول تدریس و موفق شد در سال 1386 به درجه استادیاری و در سال 1394 هم به درجه دانشیاری نایل آمد و اکنون نیز در همین دانشگاه به عوان هیئت علمی مشغول به کار است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین