عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
دبیر جشنواره مدهامّتان از برگزاری این جشنواره برای گروه سنی زیر ۱۸ سال در ۱۰ استان کشور خبر داد.

عقیق:دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» امسال با تغییراتی در رشته‌های مختلف ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مجتبی میرزایی‌نسب دبیر جشنواره مدهامّتان با اشاره به تلاش برای برگزاری رشته ترتیل ویژه خواهران در این جشنواره اظهار داشت: جشنواره مدهامّتان در سال‌های اخیر برای بانوان در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق قرآن برگزار می‌شود اما امسال سعی داریم رشته قرائت ترتیل را نیز به رشته‌های این جشنواره در بخش بانوان اضافه کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره مدهامّتان برای رده سنی زیر 18 سال خبر داد و افزود: سال گذشته برای نخستین‌بار این جشنواره برای گروه سنی زیر 18 سال در 5 استان به صورت آزمایشی در سه رشته اذان، قرائت و حفظ 5 جزء قرآن برگزار شد، اما امسال با توجه به درخواست‌های برخی استان‌ها، این جشنواره در 5 استان دیگر نیز برگزار می‌شود.

میرزایی نسب درباره استان‌های پیشنهادی برای برگزاری جشنواره مدهامّتان در رده سنی زیر 18 سال؛ خاطر نشان کرد: هنوز استان‌های مجری قطعی نشده است اما به زودی آیین‌نامه نهایی و استان‌هایی که در آن جشنواره مدهامّتان در رده سنی زیر 18 سال برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره مدهامّتان در بخش برادران اشاره کرد و گفت: امسال همچون سال گذشته این جشنواره در رشته‌های حفظ 10، 20 و 30 جزء، قرائت، ترتیل، اذان، صحت حمد و سوره و اذکار نماز، تفسیر قرآن و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود اما رشته‌های صحت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه تنها در مرحله استانی برپا خواهد شد.

به گزارش فارس، جشنواره قرآنی مدهامّتان در دو مرحله استانی و کشوری پیش‌بینی شده و آیین‌نامه و تقویم اجرایی آن 20 تیرماه اعلام می‌شود.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین