عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: شیعیان و پیروان راستین دین اسلام باید با اعمال خود نشان دهند که پیروان واقعی اسلام و حضرت علی (ع) هستند.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه، با اشاره به اینکه عمل به احکام دینی از نشانه های یک شیعه واقعی است، اظهار داشت: شیعیان و پیروان راستین دین اسلام باید با اعمال خود نشان دهند که پیروان واقعی اسلام و حضرت علی (ع) هستند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: شیعیان بر اساس آموزه های دینی باید به شدت مراقب دین خود باشند و از راه هایی که آنها را به فساد و تباهی می کشاند به شدت پرهیز کند. البته در این بین نقش روحانیون، طلاب و اهل منبر در هدایت و شناساندن راه صحیح از نادرست بسیار مهم و تاثیر گذار است، لذا اعمال این قشر از چشمان مردم به دور نیست.

وی افزود: اگر می خواهیم در مسیر و صراط مستقیم حرکت کنیم باید پیرو سنت خاتم الانبیاء (ص) باشیم، زیرا پیامبر اکرم (ص) بهترین الگو و نماد برای مسلمان جهان است، لذا باید در تمام امور به سیره این بزرگوار رجوع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با تاکید بر اینکه جایگاه حضرت محمد (ص) در نزد خداوند بسیار بالا است، ابراز داشت: انسان باهوش و با تدبیر در این دنیای فانی آن طور رفتار می کند که در عالم دیگر بتواند به راحتی از پل صراط عبور کند، لذا بیاییم اعمال خود را در این دنیا شفاف و معنوی کنیم.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین